Наталія Королевська, якій закидають звинувачення у надто активному розповсюдженні замовних і проплачених матеріалів у ЗМІ, - так званої «джинси», - вирішила скористатися зі скандалу. Вона зареєструвала власну торгову марку - «Королевські джинси», повідомляє прес-секретар Наталії Королевської Павло Кучер. Під цим брендом планується випускати соціальний джинсовий одяг для безробітних та пенсіонерів, джинси для футбольних вболівальників до Євро-2012 «Україна - вперед» тощо. Родзинкою бренду повинні стати особливі моделі для журналістів: «Я люблю джинсу».
Кучер також розповів, що найближчим часом з’являться джинси на політичну тематику «Моя позиція - опозиція». Крім того, є ідея різноманітних моделей на підтримку Юлії Тимошенко під назвою «ДжинсуЮ», - але ці моделі поки що в розробці.
Ім’я дизайнера, що працює над колекцію «Королевських джинсів», поки не розголошується, але Кучер запевнив, що ця людина добре відома у дизайнерських колах. У продаж «Королевські джинси» надійдуть вже у червні. Їх ціна буде коливатися в межах 300-1000 грн, в залежності від моделей і (це важливо!) розмірів.
Нагадаємо, у
Наталії Королевської вже є власний бізнес - ТМ «Королівське морозиво» (ВАТ «Луганськхолод»), акціями якого вона володіє з 2000 року. Крім того, ідея реєструвати свої торгові марки серед вітчизняних політиків далеко не нова. Так 2011 року прем’єр-міністр України Микола Азаров зареєстрував торговий знак AZAROV.
Мар’яна Ололович спеціально для
UaReview Читати статтю
на сайті UaReview.