Наталія Королевська запустить власну марку одягу

Apr 10, 2012 10:51




Наталія Королевська, якій закидають звинувачення у надто активному розповсюдженні замовних і проплачених матеріалів у ЗМІ, - так званої «джинси», - вирішила скористатися зі скандалу. Вона зареєструвала власну торгову марку - «Королевські джинси», повідомляє прес-секретар Наталії Королевської Павло Кучер. Під цим брендом планується випускати соціальний джинсовий одяг для безробітних та пенсіонерів, джинси для футбольних вболівальників до Євро-2012 «Україна - вперед» тощо. Родзинкою бренду повинні стати особливі моделі для журналістів: «Я люблю джинсу».

Кучер також розповів, що найближчим часом з’являться джинси на політичну тематику «Моя позиція - опозиція». Крім того, є ідея різноманітних моделей на підтримку Юлії Тимошенко під назвою «ДжинсуЮ», - але ці моделі поки що в розробці.

Ім’я дизайнера, що працює над колекцію «Королевських джинсів», поки не розголошується, але Кучер запевнив, що ця людина добре відома у дизайнерських колах. У продаж «Королевські джинси» надійдуть вже у червні. Їх ціна буде коливатися в межах 300-1000 грн, в залежності від моделей і (це важливо!) розмірів.

Нагадаємо, у Наталії Королевської вже є власний бізнес - ТМ «Королівське морозиво» (ВАТ «Луганськхолод»), акціями якого вона володіє з 2000 року.  Крім того, ідея реєструвати свої торгові марки серед вітчизняних політиків далеко не нова. Так 2011 року прем’єр-міністр України Микола Азаров зареєстрував торговий знак AZAROV.

Мар’яна Ололович спеціально для UaReview

Читати статтю на сайті UaReview.

Павло Кучер, бізнес, Королевські джинси, ЗМІ, мода, джинса, Наталія Королевська, одяг

Previous post Next post
Up