29 вересня я здійснив таки свою маленьку мрію: побувати на Авіасвіті. В 2010 році не вийшло відвідати Гостомель, тому потрапляння на авіасалон цього року було для мене принциповим. Під катом великий звіт про другий день авіаційного свята
1. Було влаштовано підвіз людей великими міськими автобусами від ст.м.Академмістечко. Люди набивалися під зав'язку, але їхати не дуже довго, тим більше, мені вдалося сісти:) На першому фото - натовп прямує від зупинки до аеродрому Київ-Антонов. Будівлі ліворуч - готель, наскільки мені відомо.
2. Власне, до аеродрому довелося йти пішки майже 20 хвилин в швидкому темпі. На вході - металошукачі
3. Початок! АН-12 зустрічає гостей Авіасвіту
4. Далі - відчутно більший АН-22
5.
6.
7. АН-26 і пожежний АН-32П
8. Між тим, на зліт йшов військово-транспортний АН-70, гордість українського авіапрому. Пізніше він ще з'являвся в небі, сів і одразу відбув на стоянку. Для відвідувачів він чомусь був недоступний. А шкода! Цей літак був одним з найцікавіших об'єктів для мене на авіасалоні
Маленьке відео посадки АН-70
Click to view
9. Велетень Руслан
10. Озирнемося на пройдене
11. А по інший бік чекала військова авіація...
12. Винищувач Су-27. В нього, як і в інші літаки, пускали всіх охочих в порядку живої черги
13. Деталі...
14.
15. Тим часом, починалися польоти
16. АН-2 буксирує планери, які згодом відправилися у самостійне повітроплавання
17. МіГ-29
18. Розвідник Су-24МР
19. Санітарний літак Ан-26 "Віта"
20. Ну і, безумовно, цвях програми - АН-225 "Мрія", рекордсмен авіаційного світу
21. Він же, поїдає "Руслана" :)
22. Стоячи під крилом цього велетня, почуваєшся карликом
23. Щоб потрапити всередину, треба було також вистояти 2-годинну чергу. Було вирішено відмовитися від цієї затії, а краще оглянути літак ззовні. Всередині ж організували картинну галерею
24. Кран-балка під стелею
25. Польоти продовжилися
26. Всі чекали на виступ пілотажної групи
27.
28. Стійки шасі "Мрії"
29. І хвостик
30. Російська пілотажна група "Русь" на старті
Відео, покликане передати звуковий супровід:) Звісно, в реалі все було значно потужніше і голосніше
Click to view
31. Почалося!
32.
33.
34. Тюльпан, куди ж без нього. Шкода, в результаті "мудрого" рішення свого часу було знищено українську пілотажну групу "Українські соколи"... Дещо прикро, що кожного року глядачів авіашоу в Україні радують лише іноземні аси, хоча Україні теж є що сказати в цьому питанні
Click to view
35. Тим часом, над полем висадився десант
36. А ми йдемо до продовження виставки
37. Тут ряди малої авіації
38. Але і на небо озиратися не забуваємо ;)
39. Заходимо до ангару, де представлені стенди ряду українських та іноземних компаній, пов'язаних з авіаційною і космічною галузями
40. Авіаційний тренажер для пілотів вертольотів
41. Навігаційні прилади
42.
43.
44. Літаки і вертольоти тут теж були
45.
46.
47. Чудернацький борт. Це автожир
48. Трохи ракетної техніки. Вона тут представлена ДАХК "Артем" і КБ "Луч". Протитанкові постріли
49. Ракети "повітря-повітря", авіційні бомби
50. Розробки українських спеціалістів
51. Сучасні протитанкові ракети для ведення вогню зі ствола танків
52. Двигуни від Мотор-Січ
53. Найбільший з представлених тут - турбореактивний двигун Д-436-148ФМ
54. Різного призначення дисплеї
55. Керовані дистанційно літальні апарати
56.
Відео роботи газотурбінного двигуна
Click to view
57. Модернізований Ми-2
58. Стенд НВП "Аеротехніка". Модернізований рухливий радіовисотомір ПРВ-16МА, оглядова двокоординатна РЛС П-180У, робочі місця операторів РЛС П-180У, модернізований ЗРК С-125-2Д ("Печора-2Д").
Все працювало
Click to view
59. Гелікоптер українського виробництва, компанія "Аерокоптер" з Полтави
60. І наостанок панорамка двох ангарів, де були виставлені стенди компаній. Більший розмір -
КЛАЦ
Назад верталися о 16-ій годині. На той час за територією аеродрому вже зібралася черга на пару сотень людей. Автобуси почали прибувати лише близько 16.30, відправлялися, знову таки, набитими. Однак, гадаю, це доволі відносний мінус, загалом же Авіасвіт - 2012 залишив приємні враження.
Дякую за увагу!