Державний музей авіації - загальний огляд

May 02, 2012 03:11


Хтось десь казав, що мало уваги в інтернетах приділено музею авіації, тож надолужимо це. Знаходиться він коло летовища Жуляни, можна добратися маршруткою №220 від Видубичів чи Московської площі, або №17 від Шулявки, Індустріального моста, Караваєвих дач - але доведеться трішки пройтися. Цього разу, я фотографував чимось схожим на фотоапарат, а не на телефон. І так як я хтось схожий на фотографа, то і вийшло у мене щось схоже на знімки. І їх вийшло багато, тому допис про музей авіації буде не один і почну я із загального огляду. А там подивимося - буде реакція публіки, буде більше фотографій. Отже (на фоні грає інструментальна Jessica від Allman Brothers, прокурений голос затято анонсує) найближчим часом ми розглянемо креативні плакати!



Зазирнемо під хвіст Антонову!



Подивимося на спущені колеса!



І багато іншого та цікавого!


Всі фото клікабельні до оригінального розміру, ~3-4 МБ на кожну. У всяких наземних військах здогадалися заповнювати шини піною, щоб не паритися із їх підкачуванням. Авіатори борються за легкість, тому ми бачимо спущені колеса в музеї.

Перші радянські реактивні винищувачі. Такі маленькі проти сучасних, як там поміщалося іще пальне та боєприпаси окрім двох членів екіпажу?



Самий швидкий розвідник-бомбардувальник. Прилетів, розвідав, бомбанув і улетів. Здається такого здав Бєлєнко імперіалістам в обмін на політичний прихисток. А, іще - Микоян Артем Славный Сын Армянского Народа Дал Радость Авиаторам. Такі літаки заправлялися не тільки пальним, а-й спиртом для боротьби із зледенінням. В інтернеті зустрічається легенда, що дружини авіаторів писали Мікояну колективного листа, щоб він прибрав бухло від їх чоловіків. На що конструктор відповів - якщо треба, то і коньяком заправлятимемо.



Штурмовик Су-25 теж досить популярний та поширений.



Засіб для доставки подарунків потенційному ворогові. Микита Сергійович Великий Кукурузо вважав його неефективним, завдяки чому ми маємо змогу відвідати ракетний музей в Побузькому.



Представлені навчально-тренувальні апарати. Л-39.



Навчально-тренувальний варіант Ту-134 для навчаня пілотів дальньої авіації.



Перший реактивний пасажирський лайнер Ту-104, створений на противагу англійській Кометі. В ньому було значно комфортніше, ніж у інших радянських літаках того часу, до того-ж туди відбирали за конкурсом стюардес. Цей літак своїми аваріями на початку експлуатації пробивав дорогу реактивній тязі в пасажирську авіацію.



Вантажні літаки - від маленького АН-2 до великого ІЛ-76. Обіцяють іще додати від Антонова - Руслан гарно впишеться в експозицію, якщо знайдуть де поставити.



Легендарний кукурудзяник в силу своєї розповсюдженості виставляється де тільки можна. Такий собі ваговоз для початківців. Кажуть, керувати ним досить просто.



Великі вантажні гелікоптери Мі-6 та Мі-26.



Кавайний гідроплан. В Mamma Aiuta зацінять. Серйозно - Бе-6 та подібні апарати використовувалися для боротьби із підводними лодками вірогідного противника.



Побуваємо всередині геліктоптера Мі-26 та лайнера Ту-154. Стоїть трап і коло ІЛ-62, можливо туди впускали теж, чи планують відкрити. Але зараз там замок на дверях.



Представлене тут і певне наземне обладнання - щитки аеродромного живлення, комплекси розшифровки показників бортових самописців та інше.



Подарунки потенційному ворогові - великі і маленькі. Не можна відмовлятися!



Деякі експонати знаходяться на реставрації, тому поставлені дещо далі.



Із-за паркану до нас заглядають всякі лоукостери та бізнес-джети, що ошиваються в Жулянах. Але їм тут не цікаво, тому вони швидко летять геть.



Ну і на останок - дещо про музей. По перше, на їх сайті я бачив Ту-160, якого не знайшов серед експонатів, тому вважав, що мене надурили. Але потім побачив на великому плакаті інформацію про полтавську філію - будемо вірити, що він там. По друге, експонати погано згруповані. Це можна виправдати тим, що поступають вони не рівномірно та не регулярно, а совати їх музеєм, через розміри, проблематично. То-ж отримуємо переміш жанрів - гелікоптери поміж літаків та інше.

Ну от і все - фотографій іще багато, наступного разу розповім окремо про вантажні, пасажирські літаки, про винищувачі, вертольоти та інше.

музеї, air-lines, Київ

Previous post Next post
Up