Подорож влітку 2011 (3 частина: Жовква, Львів, Олесько, Броди)

Sep 14, 2011 11:56

Originally posted by ukraineson at Подорож влітку 2011 (3 частина: Жовква, Львів, Олесько, Броди)

А зранку на першій електричці ми поїхали у Львів. Там пересіли у наступну електричку і до 9 години вже були у Жовкві. Ура! Перший день без дощу і з сонечком. Місто, не дивлячись на провінційність, зустріло нас ідеальним, принаймні, із зовнішньої сторони, палацом і з притаманною західним українським містам охайністю і цікавістю центра міста. Ще там є церква побудована років із 300 тому з дерева. Дуже красива. Далі вирішили їхати до Крехова. Але наступна маршрутка мала їхати аж за годину. І ми, не дочекавшись її, поїхали назад у Львів. За старою-доброю звичкою пішли в Криївку.
Потім мали поїхати в Олеськ і Підгірці з їх замками. Але ми засиділися. І коли прибули на автовокзал на Стрийській автобусів у той бік вже не було. Поїхали на інший вокзал, на Хмельницького. Їхали не менше години. Через Євро-2012 перерили дороги і ми об’їжджали все місто. Тут вже нарешті сіли в автобус. Прибули в Олеськ. Підходимо до входу. А він зачинений. Оце «пощастило». І тут до нас виходить місцевий міліціянт із запитанням, що ви тут робите і звідки ви «автостопщики». Цікаво, що у нас був за вигляд, якщо нас прийняли за автостопщиків? Сказали, що з Харкова і ніякі ми не «автостопщики». На це він дістав ключі, відкрив двері і збив з нас по 10 грн на квитки. Заходимо на територію - знов дощ. Це вже навіть не смішно. 10 хвилин і знов нема. А за 10 по тому знов. Отак і весь вечір. Походили, подивились. Непогано. Тут же «Три мушкетера знімались». Вау! Ми ще планували відвідати Підгорецький замок, який стоїть на відстані 5 км звідси. Але вже сутеніло і ми вирішили їхати в Броди, щоб зняти готель, бо тут їх не було як класу.
Йдемо на місце, де ми висадились з автобуса перед цим, і тут повз нас їде остання маршрутка на Броди. Моя подруга, не інакше як дивом, її побачила і зупинила. Все, ми врятовані від ночівлі невідомо де.
Приїхали в Броди, винайняли готель. Хоча перед цим я хотів заночувати в католицькому костьолі. Але жіночка, з якою я розмовляв сказала, щоб ми підійшли пізніше. Чого ми не схотіли. Ризикувати останнім номером в готелі не хотілося. (далі буде)

Жовква. Замок.

Жовква. Ратуша.

Жовква. Вічева площа.

Жовква. Дерев'яна церква.

Жовква. Костьол.

Жовква. Аркада в центрі міста.

Жовква. Подвір'я Василіанського монастиря.

Жовква. Мури монастиря.

Жовква. Центр міста.

Львів. Точніше трохи Львова) Мої улюблені вулиці.

Львів. Моя улюблена "книгарня" під відкритим небом.

Львів. Сподобався цей будинок. Раніше я його чомусь не помічіав.

Олесько. Біля замку.

Олесько. Замок.

Олесько. Замок ще.

Олесько. Леви, які посміхаються на території замку.

Олесько. Замок зблизька.

Олесько. Поруч із замком.

Олесько. Вигляд з замку.

Олесько. Замок всередині.

Олесько. Ще один вигляд замку.

Олесько. Цікаві фігурки, яких на території замку повно.

Олесько. Ще одна місцева цікавинка.