Leave a comment

uanastka August 13 2014, 08:25:37 UTC
Абсолютно зі всім згодна! Єдиний спірний пункт для мене - прання. Хочеться продати свіженький шарф, а не залежаний, тому обов'язково запитую, чи не "горить" покупцю шарф саме завтра і намагаюся його оперативно випрати.
З обговоренням цін також стикалася, типу "а я продала свій за ***" і "ми ж не знаємо, за яким курсом купувався слінг, а раптом за старим!". Такі притензії ігнорую, якщо людина намагається влізти між продавця і покупця... ну, що тут скажеш. За своїї ціни відповідаю. Якщо поставила надто високу ціну - не продам, і програю від цього тільки я.

Reply

gory_cvit80 August 13 2014, 08:32:36 UTC
ну, одного разу я продала шарф із зворотнім дібсом, а потім його мені запропонували через місяць у півтора рази дорожче... то коли ти продаєш - одне відношення, а коли купуєш - трохи інше :)

Reply

uanastka August 13 2014, 08:40:05 UTC
коли ти не перший власник, з'являється ще й моральна відповідальність перед попередніми власниками. В сенсі цінової політики. Нажаль не у всіх.

Reply

uanastka August 13 2014, 08:54:56 UTC
і - так - коли продаєш - одне відношення, коли купуєш - інше, а коли не продаєш і не купуєш - ще інше! :)

Reply

gory_cvit80 August 13 2014, 09:08:10 UTC
краще й не скажеш

Reply

nu_ana August 13 2014, 09:03:49 UTC
Оце гарна історія, нічого не скажеш)

Reply

gory_cvit80 August 13 2014, 09:07:56 UTC
нє, ну шарф я не купила, хоча й хотіла його повернути...

Reply

nu_ana August 13 2014, 09:13:41 UTC
Ну це просто тупо непорядно, нехай би й курс змінився, сімейні обставини чи ше що там, просто є така штука, як кодекс честі, навіть, якщо це йде всупереч інтересам особистим

Reply

liliyapanarina August 14 2014, 15:31:33 UTC
У меня даже не к вам этот вопрос, а тоже своеобразное пожелание. Почему бы не стирать, гладить и приводить в товарный вид шарфики до написания поста "продам". Тогда покупателю не надо будет ожидать еще день-два до отправки.
Это правда не касается случаев, когда ты не продаешь шарф и даже не озвучиваешь вероятную продажу, а к тебе приходят в личку, просят продать, но ты соглашаешься. Тогда, да, стоит, уточнить стирать ли покупателю шарф, и если да, то подготовительные работы занимают день-два, - логично, что покупатель ждет.

Reply


Leave a comment

Up