6 500 людей, які прийшли в зал H виставкового комплексу в Сан-Дієго на презентацію картини «Тихоокеанський кордон», не розчарувалися: Гільєрмо дель Торо відкрив завісу таємниці над своїм новим фільмом, а показаний матеріал привів глядачів в екстаз.
Глава студії Legendary Томас Тулл розповів, як сценарист Тревіс Бічем прийшов до нього з ідеєю фільму про гігантських роботів, які б'ються з гігантськими монстрами. «Ідея чудова, сказав я, але потрібно довести її до розуму. І тоді ми викрали одну людину», - повідомив Тулл.
У цей момент на сцену під оплески вийшов Гільєрмо дель Торо. Режисера приймали як рок-зірку, настільки тривалими були овації. «Я зараз накладу в штани, чесне слово, - заявив Гільєрмо. - Але я прикупив штани на пару розмірів більше, так що все в порядку!»
«Цей фільм для мене як величезний подарунок на Різдво. Він з'явився в моєму житті якраз тоді, коли це було особливо потрібно», - сказав режисер, натякаючи на зарубаний Universal проект по екранізацію роману Лавкрафта «Хребти божевілля». В одному інтерв'ю дель Торо говорить: «Припинення робіт над „Хребтами“ кинуло мене у відчай. Ми вже літали над Аляскою, підшукуючи місця для зйомок, коли мені подзвонили і попросили приїхати на студію для розмови».
Universal не збиралася витрачати 150 мільйонів на фільм з рейтингом R. «Я не шкодую, що не відступився. Дивіться, є „Прометей“ з таким рейтингом, з таким бюджетом і без великих зірок. А в мене був Том Круз у головній ролі і Джим Кемерон продюсером. Не хочу сказати, що вони не були праві, а я прав. Я взагалі ніколи не зможу працювати на їх місцях, тому що давав би зелене світло проектами типу „Хребтів божевілля“ і багатьом іншим. Я все розумію. Але, бл***, досі образливо. Сотні малюнків, начерків, розкадровок, аніматика - все в нікуди. В ILM зробили чумні тести спецефектів і довели, що все можливо! Для режисера такий поворот подій завжди дуже ..., тому що у тебе в голові вже є фільм, який ти хочеш показати глядачам».
Зйомки «Тихоокеанського кордону» закінчилися пару тижнів тому, але для Comic-Con спеціально був змонтований ролик. На сцену вийшли зірки фільму Чарлі Ханнем, Рінко Кікучі, Чарлі Дей і Рон Перлман, після чого Гільєрмо пояснив, що для управління кожним гігантським роботом потрібно дві людини, по одному на кожну сторону. «Всі говнюки з джеймс-бондівськими камерами в окулярах, вирубайте свою техніку! Цей футадж більше ніхто не побачить!» Гільєрмо пообіцяв, що до кінця року у проекта настає радіомовчання і ніяких інших матеріалів від нього більше не буде. Світло виключився, почався ролик.
Старий і хлопчик йдуть по засніженій місцевості, нишпорячи по землі металодетектором. Прилад починає верещати, і з води показується величезна механічна нога. Потім Джегер - так називаються ці роботи - вилазить повністю, і видно, що він неймовірно великих розмірів. Кадр з героями Ханнема і Кікучі в скафандрах. Миготить Кайдзю - це є японське слово означає «дивний звір», але частіше перекладається як «монстр». Він схожий на гігантську акулу-сокиру. Гігантські кігті проходяться по мосту з машинами. Ідріс Ельба ричить: «Сьогодні ми зупинили апокаліпсис!» Діалогів майже немає, але світ, показаний в уривку, виглядає дуже незвично.
Матеріал залишив глядачів в стані шоку і хвилювання. «Як ви це зробили?» - тільки і змогла вимовити модератор зустрічі, на що дель Торо скромно констатував: «Це лише верхівка айсберга». Режисер відзначив, що не ставив собі за мету зняти фільм на зразок „Годзілли“ та інших історій про роботів і чудовиськ, а хотів зняти щось нове. Пообіцяв, що в закінченій версії буде безліч механізмів і різного роду зброї. «Як порнушка для любителів роботів!»
В «Тихоокеанському рубежі» буде дев'ять Кайдзю і шість роботів. «Ми зробили близько 40 варіантів чудовиськ і влаштували їм конкурс „Американський ідол“. Вибрали кращих». Дель Торо почав розповідати, що роблять монстри в його фільмі, на що глава студії додав: «Повірте, наш банківський рахунок може вам відмінно розповісти, скільки всього він дозволив їм там витворяти!»
Режисер «Хеллбоя» ніколи не соромиться у виразах. Він проїхався по популярній техніці захоплення руху (motion capture): «У мене у фільмі ніякого fuckin „мо-капа“! Роботи повинні рухатися як роботи! Те ж саме відноситься і до монстрів». Незважаючи на велику кількість графіки в картині, багато робилося по-старому, за допомогою механіки і бутафорії.
Результат роботи Гільєрмо дель Торо можна буде оцінити тільки 11 липня 2013 року.