Originally posted by
vladbespalov at
Як через затримку на кордоні нам повернули 50% вартості квитка Фото: www.hasag.co.uk
Ще у січні купили 3 квитки на автобус LeoExpress на квітень зі Львова до Кракова. Кожен обійшовся нам у 11,1 євро - сума, еквівалентна українським перевізникам зі старим автобусами без туалетів.
1.
За пару тижнів до відправлення ми отримали e-mail про перенесення часу від’їзду автобусу на 40 хвилин раніше.
При посадці водій в уніформі допоміг нам покласти речі, а привітна стюардеса видала нам безкоштовну пляшку чеської «Кофоли» та мінералки. Дрібниця, а приємно!
2.
У чистому туалеті було мило та туалетний папір. Зранку почали продавати каву (ціна десь 4 злотих чи 25 гривень) та закуски.
Оскільки ми їхали перед Великоднем, то на кордоні перед нами були цілих 5 автобусів і до Кракова ми приїхали на 4 години пізніше. На території Польщі почав працювати безкоштовний Wi-Fi і я знайшов інформацію про можливість компенсації.
3.
Прямо в автобусі зв’язався зі службою підтримки через e-mail (працювала вона цілодобово), яка вибачилася за запізнення (хоча черга на кордоні обставини, що не залежать від перевізника).
Коли я нагадав їм про компенсацію (Спасение утопающих - дело рук самих утопающих і нагадувати завжди треба самим), служба підтримки відправили мені формуляр.
Чомусь просили надати інформацію картки у валюті.
4.
Наступного дня отримав e-mail про схвалення компенсації.
5.
За два тижні 50% від вартості 3 квитків, а це 16,6 євро або ж 465 гривень нам повернули. Тільки чомусь на гривневу картку з якої проводив оплату, а не на введену у формулярі.
6.
Ось він сервіс міжнародного рівня, який вже в Україні! Чи зробили б так наші українські перевізники, типу BusFor? Вряд чи…
UPD. Як каже мій друг
Andrzej Soczówka Вы ехали на рейсе, который был согласован с поездом. Тут действует
Pаспоряжение ЕС nr 1371 защищающие права пассажира.
Збірка лайфхаків від затятих мандрівників: візи, секрети Wizzair, автобус по 1€ та досвід автостопу Всі мої подорожі Україною Всі мої закордонні подорожі у одній публікації