Що корисніше для Народу України: Воєнний Стан чи Антитеррористична операція?
Розпорядженням Президента України № 936/2014-рп від 3 червня 2014 року РНБО доручено опрацювати питання необхідності введення воєнного стану в Донецькій та Луганській областях.
Доки РНБО буде вивчати очевидне, ми з Вами теж вивчемо чим ВС солодший від АТО, та що для Народу корисніше, вводити отой воєнний стан, чи не вводити, чи погодяться з цим народні депутати України?
Адже ми і так бачимо, що під час АТО успішно діють Збройні Сили України, Національна Гвардія, СБУ.
Чи придасть швидкості ракетам та волі генералам введення Воєнного Стану?
Чи стане введеня Військового Стану віагрою для генералів Міністерства Оборони?
В чому юридична відмінність?
По перше, Антитеррористична операція (АТО) починається за рішенням Керівника Антитеррористичного центру при Службі безпеки України.
Це рішення узгоджується з Головою СБУ та про нього інформується Президент України.
Або за рішенням регіональних керівників «Альфи» за погодженням з Головою СБУ та знову ж таки, про це інформується Президент України.
А Воєнний Стан (ВС) вводиться Указом Президента України, яке затверджується Верховною Радою України.
В Законі України «Про боротьбу з терроризмом» добре визначено права і обов’язки по знешкодженню террористів, у Законі України «Про правовий режим воєнного стану» про це нема й згадки.
При АТО координація дій всіх органів влади і військових частин, а також Міністерств оборони та внутрішніх справ здійснюється Антитеррористичним Центром при СБУ.
При ВС головним керівником всього процессу стає Міністерство Оборони України.
Ми вже багато чули про коррупцію і зрадництво генералів Міністерства оборони, певно треба дати тим генералам більше влади, що б зрада та корупція в сьогоднішньому МО стали видні всьому світові.
Я отримую досить багато інформації про казнокрадство в Міністерстві Оборони, про незабезпеченність військ самим необхідним.
Якщо МО не може навести лад у військових частинах - чи наведе лад у містах і селах Донбасу під керівництвом генералів, призначених колишнім Януковичем?
Питання риторичне, готується ще одна зрада, і дивно, що в.о. президента видав таке розпорядження.
А може причина цього розпорядження у тому, що при введенні Воєнного Стану забороняється проведення виборів до Верховної Ради України і Верховна Рада продовжує діяти до закінчення Військового стану, хоч це буде і три чи п’ять років?
Адже при АТО не забороняється проведення виборів до Верховної Ради, а при введенні військового стану - забороняється!
Звісно, якщо в.о. президента України Турчинов внесе до Верховної ради таку пропозицію, то депутати зберуть і 300 голосів за продовження власних повноважень на кілька років і тим обмежать можливості новообраного Президента по реформуванню Країни. Воєнний стан “заморозить” Верховну Раду на невизначений термін.
А воно нам треба?
Михайло Притула, спеціально для НУіНА