До 2006 року у Берліні не було єдиної центральної залізничної станції, звідки можна було б дістатися у різні частини країни чи Європи. Відправлення потягів були поділені між різними вокзалами, які обслуговували кожний свій напрям. Ідея збудувати центральний вокзал з'явилася ще за часів Гітлера, але після Другої світової війни Берлін став розділений стіною на східну і західну частини і необхідність відпала. Лише у 1992 році знову заговорили про будівництво, яке почалося у 1995. Сьогодні вокзал Берліна - це найбільший вокзал у
Європі, який обслуговує всі напрями потягів Німечинною і Європейським Союзом.
1. Вокзал складається з п'яти рівнів, зв'язаних між собою ексалаторами, сходами і ліфтами. І ЗАВЖДИ є вибір - сходи або ліфт/ескалатор. (Як тут не згадати київський вокзал зі сходами на платформи і у підземні переходи.
2. Платформи для потягів знаходяться на найнижчому підземному і на найвищому надземному рівнях. Між ними ще на трьох рівнях знаходяться різні сервіси, кафе та магазини.
3. Купа хорошої і зрозумілої навігації допомагає зорієнтуватися.
4. На кожному кроці інформаційні табло з відправленнями і прибуттям потягів.
5.
6.
7.
8. Через скляний фасад відкривається панорама Берліна.
9.
10. Вокзал добре інтегрований у систему міського транспорту Берліна: на верхніх платформах зупиняється три маршрути S-bahn, під землею знаходиться станція U-bahn, біля вокзалу проходить 10 маршрутів автобусів, з якиз два - нічні і три маршрути трамваю. Лінію метро сюди збудували спеціально під відкриття, вона нараховую лише три станції.
11. Територія навколо зараз активно забудовується, а раніше тут були пустирі.