Странствуя страницами Живого Журнала, я обнаружил, что у многих солидных блоггеров есть особая страница. Она всегда размещается первой, на самом верху при входе в журнал, и обычно посвящена одному из двух вопросов
( Read more... )
Дякую, я, мабуть, почну з Вашого №9. Гарячково пригадую, чи я десь у Вас не вжила слова "ватник". Справа в тому, що я не знаю його значення, крім прямого, звісно.
Презирливе прізвісько пересічного росіянина у мережі - не реального, а такого, яким він постає в уяві українського "патріота"
P.S. Я не знаю, можлдиво Ви йчитали, але я б з огляду на Вашу дикусію із ЄА, почав би з 11-12 - занепд білої цивілізації, мушу зазначити, що і у сьогоденній українській кризі я вбачаю симптоми саме такого занепаду білої
Виявляється, я розуміла цього "ватника" зовсім неправильно! Я була певна, що це синонім слова "сибарит", "нероба", ніяк не зв"язаний з національністю.
Ні, все-таки текст 11 я читала і навіть якось пов"язувала його з Гессе. Безперечно, Ви розпочали дуже цікаву тему. Я б згодилася з необхідністю настання "нового Середньовіччя" - звісно, не в сенсі полювання на відьом, а у певному роді зменшенні амбіцій окремої людини порівняно з її роллю як частини загальної історії й природи... Але, при всіх реальних недоліках "білої цивілізації" - я не бачу зараз на горизонті якоїсь її реальної суперниці. Так як християнська змінила античну, а ренесансна - середньовічну.
На святе місце завжди претенденти знайдуться. Китай та араби - це те що видно.
Хоча мені здається, що насправді буде велетенська криза - криза людяності та цінностей. І моя початкова ідея полягала в тому,що виходом із цієї кризи має бути виникнення нової світової релгії, позаяк я не бачу іншого виходу - людство не в змозі впоратися зі власною могутністю і власною чисельністю у інший спосіб - так видається мені.
Але це лише намагання щось роздивитись у темряві - без жодного обгрунтування
Може, не релігія - але мусить бути якась велика переоцінка цінностей, так. Я щиро вірю, що після цієї переоцінки ми таки зрозуміємо реальні, нефейлетонні основи нашої цивілізації. Китайці з арабами? Ні, не знаю. Пішла обдумувати...
Яне бачу порятунки поза релігією - надто швидким темпом має змінюватись свідомість. Так що зараз я майже ортодокс -поза Богом нема порятунку. Питання лише - що це за релігія має постати
Всі традиційні релігії мають силу недоліків - але ж їхні нетрадиційні замінники, як на мене, далеко гірші...
Мені, наприклад, доволі подобається те, що робить УГКЦ, принаймні, її кращі діячі. Хоча ці справи інколи виглядають начебто дрібницями - от останнім часом постійно нагадують прихожанам про те, що нема жодної потреби носити на могили померлих рідних штучні прикраси, головно пластикові квіти, які потім дуже складно утилізувати. І взагалі це недобрий звичай з екологічної точки зору. На щастя, варварського звичаю влаштовувати пікніки на цвинтарях в нас ніколи й не було.
Я розумію - це далеко не те саме, що створювати зовсім нову релігію., так...
Хороший пример неприятия чужих обычаев:)farnabazsatrapApril 23 2014, 07:42:25 UTC
из самых невинных:)с подгонкой обоснований под это неприятие.
>варварського звичаю влаштовувати пікніки на цвинтарях
Не более варварский, чем вообще Деды или поминки на похоронах. Речь, видимо, о Радунице-празднике, безусловно, с очень сильными языческими корнями(а если "очистить" от них христианство, так не останется не только христианских традиций, но и самого христианства) По факту,в этот день обычно ездят прибрать, привести в порядок могилы усопших близких,-поправить оградки, подмести, посадить цветы,- и этот труд завершается трапезой, за которой вспоминают покойных. Кто делает это на кладбище, кто дома, возвратясь. С таким же успехом можно назвать варварским что угодно, любой обычай.
Re: Хороший пример неприятия чужих обычаев:)tin_tinaApril 23 2014, 14:48:43 UTC
Ничего не могу поделать - обычай устраивать закуски-выпивки прямо на кладбище да еще и оставлять после себя неубранные следы пиршества и впрямь кажется мне варварским. Я и "шашлыки на природе" терпеть не могу и не понимаю, почему бы уже не съесть их дома.
Чем поминальная трапеза лучше ?farnabazsatrapApril 24 2014, 00:00:19 UTC
(Хотя психологические и социальные основы совместной трапезы, пожалуй,древнее не только гомосапиенса,но и высших приматов-"человеческое" здесь,главным образом,употребление транквилизаторов, тоже важное и для упрочения социальных связей, и для гармонизации переживаний
( ... )
Re: Чем поминальная трапеза лучше ?tin_tinaApril 24 2014, 15:14:03 UTC
Разумеется, если все это старательно убираются, то никто ничего против не имеет. Но, замечая, какие следы оставляют после себя наши любители шашлыков, я только благодарю Бога, что они не устраивают либаций и пиршеств еще и на кладбищах.
У нас гадят две категории :farnabazsatrapApril 25 2014, 13:15:18 UTC
а)Городские молодые быдланы, выезжающие на дешёвых тачках
б)Местные жители.Последние срут феерически, ни в какое сравнение с приезжими туристами не идут, они просто потребляют окружающую среду по принципу "этого много, оно ничьё".
Приезжающие за сто-двести-триста вёрст из большого города отдыхающие за очень редким исключением убирают за собой на стоянках.
Re: У нас гадят две категории :grezgorzJanuary 24 2020, 11:14:39 UTC
Як-що Ви за те щоби знищити роССійську федерацію та Зеленського раз й назавжди, підписуйте та репостіть: ※ www . change . org / p / all-thinking-people-in-the-world-stop-alphabet-prohibition ※ petitions . whitehouse . gov / petition / surviving-crimean-tatar-nation-and-other-people-still-are-occupied-russians Або пропонуйте краші варіанти! HINT Цінних Указівок "з Центру" "зі Штабу" і т.п. не буде)))))
PS
Гіркий Лук підписав: dagarel . livejournal . com / 517 . html -- то ЧОМУ не підписуєшь ТИ???
А я не удивлён-Вы всегда так "читаете" меня,farnabazsatrapApril 23 2014, 23:25:38 UTC
когда речь об истории или политике.
Где Вы увидели в моей реплике критику собеседницы за нетерпимость ? Я специально оговорил, что это хороший пример обычной реакции.
Чужое(хотя и чрезвычайно близкое собственному)интерпретируется не "горизонтально", как вариант нормы, а "вертикально", как "низкое".Это естественно и служит целям социума.
Re: А я не удивлён-Вы всегда так "читаете" меня,trim_cApril 24 2014, 08:39:32 UTC
Чужое(хотя и чрезвычайно близкое собственному)интерпретируется не "горизонтально", как вариант нормы, а "вертикально", как "низкое".Это естественно и служит целям социума. ========================= Просто не могу удержаться от вопроса - свои интерпретации поведения кавказцев и евреев Вы тоже так объясняете?
А украинцев и крымских татар? (поскольку по крови я и украинец, и еврей, и татарин и русский - испытываю личную - нет, не неприязнь, но такую испытываю личную любопытству - прямо кушить не могу)
Гарячково пригадую, чи я десь у Вас не вжила слова "ватник". Справа в тому, що я не знаю його значення, крім прямого, звісно.
Reply
P.S. Я не знаю, можлдиво Ви йчитали, але я б з огляду на Вашу дикусію із ЄА, почав би з 11-12 - занепд білої цивілізації, мушу зазначити, що і у сьогоденній українській кризі я вбачаю симптоми саме такого занепаду білої
Reply
Ні, все-таки текст 11 я читала і навіть якось пов"язувала його з Гессе.
Безперечно, Ви розпочали дуже цікаву тему. Я б згодилася з необхідністю настання "нового Середньовіччя" - звісно, не в сенсі полювання на відьом, а у певному роді зменшенні амбіцій окремої людини порівняно з її роллю як частини загальної історії й природи...
Але, при всіх реальних недоліках "білої цивілізації" - я не бачу зараз на горизонті якоїсь її реальної суперниці. Так як християнська змінила античну, а ренесансна - середньовічну.
Reply
Китай та араби - це те що видно.
Хоча мені здається, що насправді буде велетенська криза - криза людяності та цінностей. І моя початкова ідея полягала в тому,що виходом із цієї кризи має бути виникнення нової світової релгії, позаяк я не бачу іншого виходу - людство не в змозі впоратися зі власною могутністю і власною чисельністю у інший спосіб - так видається мені.
Але це лише намагання щось роздивитись у темряві - без жодного обгрунтування
Reply
Я щиро вірю, що після цієї переоцінки ми таки зрозуміємо реальні, нефейлетонні основи нашої цивілізації.
Китайці з арабами? Ні, не знаю. Пішла обдумувати...
Reply
Так що зараз я майже ортодокс -поза Богом нема порятунку. Питання лише - що це за релігія має постати
Reply
Мені, наприклад, доволі подобається те, що робить УГКЦ, принаймні, її кращі діячі. Хоча ці справи інколи виглядають начебто дрібницями - от останнім часом постійно нагадують прихожанам про те, що нема жодної потреби носити на могили померлих рідних штучні прикраси, головно пластикові квіти, які потім дуже складно утилізувати. І взагалі це недобрий звичай з екологічної точки зору.
На щастя, варварського звичаю влаштовувати пікніки на цвинтарях в нас ніколи й не було.
Я розумію - це далеко не те саме, що створювати зовсім нову релігію., так...
Reply
>варварського звичаю влаштовувати пікніки на цвинтарях
Не более варварский, чем вообще Деды
или поминки на похоронах.
Речь, видимо, о Радунице-празднике, безусловно, с очень сильными языческими
корнями(а если "очистить" от них христианство, так не останется не только христианских традиций, но и самого христианства)
По факту,в этот день обычно ездят прибрать, привести в порядок могилы усопших близких,-поправить оградки, подмести, посадить цветы,- и этот труд завершается трапезой, за которой вспоминают покойных. Кто делает это на кладбище, кто дома, возвратясь. С таким же успехом можно назвать варварским что угодно, любой обычай.
Reply
Я и "шашлыки на природе" терпеть не могу и не понимаю, почему бы уже не съесть их дома.
Reply
Reply
Но, замечая, какие следы оставляют после себя наши любители шашлыков, я только благодарю Бога, что они не устраивают либаций и пиршеств еще и на кладбищах.
Reply
б)Местные жители.Последние срут феерически, ни в какое сравнение с
приезжими туристами не идут, они просто потребляют окружающую среду по принципу "этого много, оно ничьё".
Приезжающие за сто-двести-триста вёрст из большого города отдыхающие за очень редким исключением убирают за собой на стоянках.
Reply
PS
Гіркий Лук підписав: dagarel . livejournal . com / 517 . html -- то ЧОМУ не підписуєшь ТИ???
Reply
Да еще и коллегу: историка-любителя
Я даже удивлен.
Reply
Где Вы увидели в моей реплике критику собеседницы за нетерпимость ?
Я специально оговорил, что это хороший пример обычной реакции.
Чужое(хотя и чрезвычайно близкое собственному)интерпретируется не "горизонтально", как вариант нормы, а "вертикально", как "низкое".Это естественно и служит целям социума.
Reply
=========================
Просто не могу удержаться от вопроса - свои интерпретации поведения кавказцев и евреев Вы тоже так объясняете?
А украинцев и крымских татар? (поскольку по крови я и украинец, и еврей, и татарин и русский - испытываю личную - нет, не неприязнь, но такую испытываю личную любопытству - прямо кушить не могу)
Reply
Leave a comment