Знов про черкаські дороги

Oct 03, 2016 23:23

Для кожного водія нашої країни дороги - це дуже болюча тема. Історично так склалося що доріг в нашої країни немає і за останні років 20 нічого не змінюється. Тим не менш періодично складаються рейтинги міст з гарними дорогами і Черкаси серед обласних центрів займають чи не останнє місце. За останній рік в нашому місті щось поступово змінюється, але спочатку про погане.
По перше, складається враження, що якісний ямковий ремонт в нас ніколи не навчаться проводити. Скільки вже було роликів в інтернеті, а черкаські дорожники все продовжують класти асфальт під час дощу, хоча по снігу наче ще не клали.
По друге, дуже подобається нано-технологія, коли без всілякої підготовки по дорозі ходить такий собі дорожник і поливає смолою ямки, а потім під’їжджає машина з асфальтом з якої інший робітник кидає в ямку лопатою асфальт та обережно розрівнює. Інколи навіть каток за ними їздить. Найкраща технологія закопування грошей.
По третє, швидкість. Це просто геніально. Приїжджає машина, вигризає шматок асфальту, інколи закидають те що вийшло щебенем і зникають на кілька тижнів. Потім через місяць кладеться асфальт. За цей місяць машини швидко розносять щебінь та гравій по дорозі і стає майже неможливо проїхати так, щоб каміння не потрапило в лобове, або не скололо б десь фарбу. Каміння відповідно ніхто не прибирає навіть після того, як покладуть асфальт.
На останок розмітка. Зовсім не розумію як таке трапляється, що можуть повністю замінити асфальтове покриття і за кілька років не нанести розмітку. Вартість капітального ремонту наче ж повинна включати в себе і розмітку також.
А тепер давайте про щось гарне. Я писав вже, що в Черкасах цієї весни щось почалося змінюватися. Дивно, але влітку все продовжувалось. Стільки доріг, скільки в місті КАПІТАЛЬНО відремонтували за цей рік, я думаю ніхто й не міг уявити. Єдине питання звідки гроші: чи менше стали красти, чи десь знайшовся спонсор з великими грошима? Далі давайте по черзі: вулиця Гагаріна.



Гагаріна відремонтували дуже дивно: шматками. Двісті метрів гарної нової дороги, потім стрибок на старий асфальт, потім знов гарна дорога, знов старий асфальт і так кілька разів. І ще на цій вулиці зовсім нічого не вигадали, щоб землю та пісок не зносило з гори на дорогу.


Вулиця Благовісна. В центрі вона і так була майже ідеальна, а тепер новий асфальт почали класти від Грушевського до Можайського. Роботи ще тривають, але роблять швидко.


Вулиця Пушкіна від Надпільної. Машин тут майже немає, але нова дорога вже є. Це фішка цього сезону: багато доріг зроблено не на центральних вулицях.


Вулиця Онопрієнка біля академії пожежної безпеки. Гарна дорога до самого виїзду з Черкас.


Героїв Чернобиля (колишня Пролетарська). Непогано відновили біля цвинтаря, хоча про узбіччя та бордюри тут ніхто не піклувався.


Менделєєва біля обласної лікарні навпаки зробили ідеально: і сама дорого, і тротуари, і стоянки біля дороги.


Вулицю Дахнівська Січ (Дахнівка, як повертати на Робензон) теж непогано зробили.


Дашковича біля Хрещатик-Сіті. Вона взагалі без асфальту кілька років була, всі якось по щебеню їздили.


Вулиця Сергія Амброса (колишня Орджонікідзе). Місцеві не дадуть збрехати: там був жах.


Вулицю Юрія Ілленка (вона ж Горького) від бульвара Шевченка теж відновили. Хоча до відкриття Депота цей район трохи привели до ладу.


На Кобзарський (колишня Вербовецького) теж з’явилась ділянка з непоганим асфальтом.


Пацаєва. Як тут автобуси ті ями тільки не об’їжджали.


І на вулиці Чайковського замінили покриття на досить великій ділянці.


Вулиця Нечуй-Левицького. Чомусь вирішили замінити покриття і на цій вулиці, аж ніяк не центральній. Будемо вважати, що їй просто пощастило. Хоча виїзд на проспект Хіміків нормальний чомусь не зробили.


Вулиця В’ячеслава Галви (Руднєва) - і знов гарний асфальт.


Вулиця Ярославська, що біля авторинку. Тут дійсно респект, бо машин завжди повно, воно ж і зрозуміло: з черкаськими дорогами всі тільки на авторинок і їздять. Хоча як раз за авто ринком гарний асфальт різко закінчується.


Вулицю Віталія Вергая від дитячої лікарні теж відновили. Навіть розмітку намалювали.


Вернигори, що біля залізничного вокзалу. Нове покриття, але так по-черкаськи зроблені люки.


І це ще не всі вулиці, що відремонтували цього року. Окрім цього приємно, що є і великі проекти. Наприклад, вулиця Героїв Дніпра від Хмельницького до Жужоми, а це близько кілометра. Вулиця будується майже повність з нуля з усіма комунікаціями, бо реально на цьому місті була скоріше стежка, ніж вулиця.


На цьому місті окрім самої вулиці обіцяють зробити першу в Черкасах окрему вело доріжку, але поки що це тільки обіцянки.


Вулиця Оборонна. Зараз її тільки почали робити. Довжина більше 2 кілометрів, і це єдиний зв’язок між залізничним вокзалом та ЮЗР. Але в тому стані,я кА вона є зараз, швидше об’їхати по Благовісній або 30-річчя Перемоги, ніж повернути на Оборонну. Сподіваюсь, що її зроблять повністю.


Кільце біля літака. Наче нарешті на цьому кільці зробили дощову каналізацію, але 100% стверджувати не буду. Що було раніше можна подивитися на ютубе шукаючи «потоп Черкаси». Майже всі відео за будь-які роки з цього кільця.


Вулиця Смілянська від літака і до виїзду з міста. Близько 2,5 км дороги. Ця ділянка одна з найбільш завантажених вулиць в місті, багато років була просто в жахливому стані. Я думаю, капітального ремонту на Смілянській чекали так, як на жодній іншій вулиці міста. Нарешті дочекалися. Сподіваюсь і з’їзди з неї теж зроблять.


Окрім вулиць потихеньку оновлюють покриття в парках. Ось в сквері Хмельницького.


Ось в Сосновому Борі.


Там навіть фонтанчик відновили.


До речі, в Долині Троянд з’явився новий гарний фонтан.


Отже не так все погано. Сподіваюсь, що якість цих оновлень буде гарна. А темп мені подобається. Хай щастить.

Можна ще почитати:
- Щось дивне в Черкасах з дорогами
- Черкассы. Хорошие и не очень

дороги, черкаси

Previous post Next post
Up