Як добре, що є багато фотографій і що я робив тих багато фотографій - тепер хоча б у власній уяві можна мандрувати в різні міста та країни, та хоча б в спогадах переживати всі ті враження.
Але не будемо про це, фоток в мене єсно багато, історичні корні йдуть далеко в минуле, але зараз про більш близьке і навіть вже повторене, а саме про BMW Welt. Так склалося, що Баварія справила була на мене таке враження і мені так вдалося розрекламувати її друзям, що вдалося підбити їх на поїздку туди. А як же відвідати Мюнхен і не відвідати музей БМВ та безкоштовний Вельт? В музей я не пішов, поки вони гуляли по ньому я нагулявся по олімпійському парку, проте після музею ми всі разом пішли у BMW Welt.
Чому я вирішив порушити відносну, давно задуману мною хронологічність постів і написати про хронологічно майбутнє минуле знову? Бо на відміну від історичних споруд, його експозиція швидкоплинна і через деякий час стає буденною на вулицях наших міст.
Власне про сам центр я розписував в старому пості, кому цікаво може поглянути
тут. А зараз пропоную одразу йти по тому ж мосту на той же другий поверх де знаходиться мотоциклетна частина виставки і про яку буде тут буде пост. На відміну від того разу фотографій якось більше і доцільно розбити на дві частини.
Кому цікава візуальна складова мотоциклів від BMW ласкаво прошу під cut…
Не знаю чому, проте цього разу я зробив багато фотографій мотоциклів, яку BMW в своїх каталогах відносять до серії Heritage, зокрема цей красень R nineT/5
BMW називає його колір Lupin blue metallic. Класнючий синій, як на мене.
Ще один представник з цієї серії, R nineT Racer. От як зі смаком підібрані пластикові обвіси можуть кардинально змінити вигляд мотоцикла…
Мотоцикла, якого б я відніс до спортивних беха назначила в Adventure - R 1250 GS
З тієї ж серії і S 1000 XR
Якщо чесно, мені дивно чому BMW вирішило віднести мотоцикли до «пригодницької» серії з подібними крилами, пригоди ж передбачають попадання в певні, хм, багнюки, а як він буде в них їздити з таким низько сидячим крилом, хіба не заб’ється і не почне клинити? Чи це як паркетник? Типу і джип, і ні разу не джип?
Улюблені мною, принаймні візуально, мотоцикли серії Tour
K 1600 GTL
Цього разу був не сам, то на фотографувався на цьому красені досхочу
Ще один з цієї серії, трішки простіший R 1250 RT, я б і він такого не відмовився
Назва кольору, як і колір теж сподобалися - Blue planet metallic
Roadster, R 1250 R
О, ще один з серії Heritage затесався, схоже, що з усіх них найпростіший базовий R nineT
За ним причаївся в очікуванні старту S 1000 RR, з серії Sport.
Ще невелика група мотоциклів причаїлася в протилежному кінці залу.
Серед яких вціліла незмінна частина показу мотоциклів в їхньому природному середовищі існування.
В кінці можна помітити морські контейнер з ще одним представником серії Heritage R nineT в середині
Тут йдеться про фішку BMW - опцію 719, можливість модифікувати мотоцикл при замовленні всякими різними плюшками які додають крутизни зовнішньому вигляду.
Багато з попередніх показаних апаратів вже були в цих обвісах.
По особистих враженнях, в цій частині стоять більш «зубасті» за призначенням мотоцикли
Наприклад Roadster G 310 R
Або F 850 GS Adventure
529
Мабуть, його старший брат R 1250 GS Adventure
На цей, простий R 1250 GS, без приставки Adventure, сідати чомусь було заборонено.
Новомодні тенденції не пройшли і мимо BMW, серед мотоциклів окреме місце на підвищенні відвели електричному самокату
Тут я вже не полінився поритися в його характеристиках, цікаво, скільки можна з нього вижати. Так от, згідно доків його максималка - це 25 км/год., відстань яку можна проїхати без підзарядки оцінюють орієнтовно в 25-35 км, а сама зарядка займає 2,5 години.
Ну і насамкінець дві невеличкі деталі якихось мотоциклів - фара зі значком по центрі
І перемикач чогось…
З мотоциклами на даний момент закінчу, ще лишилися авто, сподіваюся, час та бажання на них знайдеться і…
Далі буде…