Romania 2017

Sep 12, 2017 00:05


Хех, давненько ми нікуди не мандрували через сімейні обставини, та й зараз поїздка майже зірвалась, але все ж таки це сталось, ше й не самі, як завжди, а з компашкою на маленькому мотоцику!

План був доїхати до Транфагаражу і там покатати як вийде. Було в нас 7 днів.

День №1:

мапа

Погодка норм, виїхали попізніше, бо швидкість компаньйонів 80-90, доженемо їх по дорозі. На кордоні багато фур і ми єдиний цивільний транспорт, пройшли все за 10 хв. Під вечір збиралось на дощ, але так ніц і не впало. Телепузікі в підвищеній готовності:




День №2:

мапа

Прогноз не втішний - цілий день литиме дощ, а ми запланували десь 400 км, ше й через гори. В процесі їзди план змінився і ми зробили всього 200 км відмінивши Трансальпіну. Мій мото екіп, Галін дощовик і наші спец бахіли зробили свою роботу - ми найже не намокли, хоча задоволення в тому всеодно мало В "ці дні" треба просто крутити свої км і або вода скінчиться, або хмари залишаться позаду :)

Перекєнтовуємось на обіді під парасольков:



День №3:

мапа

Ммм, от де все почалось :) Я мало бував за кордоном, але це мені здалося найчудовішою дорогою в світі.

Підйом на Трансфагараш супроводжується мальовничими видами і класними тунелями, в далині мабуть дуже гарний водоспад. Народу і машин валом, але корків немає. Мотоциклістів просто купа. Пару машин українських зустріли.





Кумпашка в зборі



Сам Трансфагарш мені здався меншим ніж я очікував, та й підйом не такий вже довгий, але гарно.





На самій горі

Куда ж без базару на горі. Пообідали і через тунель перевалюємо на іншу сторону хребта.



І тут виявилось, що виїзд на хребет з північної сторни це тільки сам початок кайфової дороги. Тут і краєвиди не гірші і пів дня серпантинів!









Туда їдемо.







Їхати там ніби ціла фігня кілометрів, але через постійні повороти середня швидкість мізерна. Тільки водосховище об'їхати чого варте.



Далі трошки нудянки по долині і знову супер дорога до Брашова - повороти, повороти, повороти в заході сонця. Я краї задньої шини стер майже в нуль за один день, вона за свої 10000 км стільки зносу не бачила. Ну і "завалювальний" скіл за цей день просто бустнувся на 100% мабуть.



День №4:

мапа

Матрасний день з кільцевим маршрутом і заїздом в 2 замки і так звану Транскарпатію (Parcul Natural Bucegi). Тут вже пішли реально круті гори!



Замки як замки, такі як усюди, але от Транскарпатія це просто чудо. Мало того, що знову багато крутих поворотів, так на горі ше й супер красота, ніби їденш по якомусь місячному ландшафті по новенькому асфальті. Це рекомендована дорога номер два в Румунії, після Трансфагарашу.















Транскарпатія це там де ота полонина зліва попід небом.





Бран, типу замок Дракули, ну й базар тут знизу, ото хтось придумав румунам бізнес.



День №4+5

мапа

Роз'їхадись зі знайомими і через останній замок Castelul Corvinilor поїхали в соляну шахту в Turda. Зачепили великий кусок автобану, валили 150, ото я розмуію поїдання кілометрів, не то шо тошнотка 80-90.

Цей замок самий гарний.



Турда, невеличке містечко зі своєю міні атмосферою. Єдина особливість це соляна шахта і солені озерця для купання.







Довга дорога у шахту



Тут солі навалено

Комплекс має чотири шахти, наразі відкрито тільки дві - конусну і подовгасту.

Найбільша шахта має в собі чортове колесо, амфітеатр, баскетбольний майданчик, більярдні і т.д.









Друга кругла і має маленьке озеро з лодочками на дні шахти.



Зверху дві дири, через які колись все діставалось.



Природньо поліровані стіни.



День №6

Все, залишилась тільки дорога додому, залізні дупи і гарні спогади.

мото

Previous post
Up