Boris

Aug 13, 2015 10:17


Boris
שלום, מכבי שרותי בריאות.
אני רוצה לשתף אותכם במשהו.
מדי שנה - שני וחצי רופא עיניים נותן לי הפניה לבדיקה די שגרתית. בדיקת שדה ראיה, מכוון שהרופא רוצה בדיקה טריה ככל שאפשר אני משתדל לעשות אותה כמה שיותר סמוך לביקור ומבקר אני אצל רופא עיניים פעם בחצי שנה. עד עכשיו ידעתי שתור לבדיקה הזאת במכון עיניים בחיפה לוקח כשבועיים ובידיעה הזאת התקשרתי ב-3 לחודש למוקד לקבוע תור. לתדהמתי התור הקרוב שהוצע לי היה בסוף אוקטובר, קרוב לשלושה חודשים!
ואם אני רוצה מהר יותר אז עלי להוציא הפניה דחופה או..... לנסוע לתל אביב כי מכון עיננים בחיפה קורס בעומס.
שיכנועים, צעקות, איומים לעזוב את הקופה והתקשרות יומיומית למוקד כנראה עשו את שלהם ואתמול קיבלתי טלפון ממכון עיניים ויחד איתו תור להים בשעה 9 בבוקר.
הבוקר הגעתי למכון עיניים ונדהמתי שוב פעם. הרי חשבתי שאראה תור בלתי נגמר ועומס, אך למעשה מכון היה רק מאדם, הייתי יחיד. נכנסתי כשהגעתי, כ-10 דקות לפני הזמן ועל הדלת היתה רשימת מוזמנים להיום שכללה 5 שמות! כן, כן, 5 שמות לאורך של כל היום כשבמוקד מספרים על עומס ומציעים תורים לעוד שלושה חודשים.
לפי מראה עיניי התורים הארוכים הם לא מציאות אלא מדיניות, ולמה יש לכם מדיניות כזאת אני כלקוח דורש הסברים.
Posted by Boris Dibner on 13 авг 2015, 07:17

из Facebook

Previous post Next post
Up