MineCraft - квадратний світ ...

Sep 23, 2010 09:13

Отже погрався я цілу ніч у MineCraft. Неперевершені враження. Спробую описати (заодно і відповідь на запитання araphat у моєму попередньому пості)



Є світ з примітивною графікою. На початку у тебе нич нема. Руками ламаєш гілки, щось копаєш. Робиш з дерева примітивні інструменти. Далі копаєш, будуєш. У грі абсолютно все піддається змінам. От ми щойно цілу ніч з товаришем будували. Під*єдналися до вже існуючого серверу його гільдії, відбігли якомога далі від вже існуючих будівель (світ розширюється по мірі того, як гравці забігають все далі і далі) і почали ... Спочатку добралися до якогось невеличкого острівця. Почали копати вниз спіраллю. Копали, копали ... мені набридло. Я поплив на вже великий островище, з горами, печерами. Збудував собі там хатку (нарубав дерев, заготував дошки). З хатки почав копати, копати і прокопали з товаришем одне до одного підземно-підводний тунель, по дорозі знайшовши золото, залізо і вугілля, і кілька разів ледь не затопивши наш тунель нафіг.
Тоді я, будуючи дашок своїй хатці, побачив, що можна їй надати форму піраміди. Почав будувати піраміду (таскати з сусідньої гори каміння). Майже закінчив. Приперся товариш, ми знайшли цікаве місце - галявинку оточену горами. І надумали там побудувати замок. Я побудував першу стіну і ворота, товариш занурився під землю і викопав донжон. Де і напоровся на якийсь зелений камінь, з якого перли зомбі (гра наразі перебуває на стадії Альфи (хоча дуже дієздатної), тому, на жаль, ані зомбі нас, ані ми їх (а ми вже до того часу скували собі мечі) вбити не могли - удари просто не наносять пошкоджень. Але змогли їх закопати і поставити біля ями з зомбі табличку "My pets"). Я в цей час побудував вежу біля воріт. Захотів використати гори навколо, щоб побудувати бастіон. Так і провели ніч - перетворюючи гірський хребет у стіну з вежами (які я з часом навчився робити більшими і зручнішими), з яких через гори ведуть спіральні сходи у двір замку. Знесли мою піраміду нафіг - там будуємо вхід у замок. Наразі це те, чим гра може привабити.
В оригіналі по ночах всюди будуть лазити зомбі і від них треба буде ховатися. На даний момент зомбі можна надибати тільки у деяких глибоких печерах.
Світ гри генерується рандомно для кожного сервера (кожен гравець може запустити свій сервер) і живе дуже правдоподібно. Вода через дірку у тунелі заливає порожнини, якщо докопати глибоко, то можна наткнутися на лаву. Пісок, якщо під ним копати, обсипається і т.д. Геніально виглядає система крафтингу.
Фактично, розробник (а гру розробила одна людина) зробив все навпаки - замість того, щоб купити якийсь моторчик і почати розробку гри з графіки, а потім так-сяк додавати фішки (як, наприклад, у Mortal Online), він спершу з фіговою графікою зробив так, щоб працювали всі можливості, а вже потім колись може і подумає над графікою. І то не факт. Але виглядає все привабливо і дуже стильно. І затягує. Дуже. Особливо коли граєш з кимось.
Дуже хочу побачити, як всьо буде виглядати у релізі.

Епічне і дуже ржачне відео про те, як чувак спалив нафіг свою хату, яку будував з другом. Цікаво слухати, як він, коли все починає горіти, спочатку зберігає спокій ("зара все погашу")

image Click to view

Враження, Відео, Ігри

Previous post Next post
Up