сиділа в кафешці на екрані якусь рекламу кави дивилась і возмущалась: брехня! ніби вони не знають як в дикій природі виглядає їх клієнт. ніби всякі там нескафе і якобси, чорні карти і жокеї вважають, що їх продук створений для красивих людей в ідеальних ситуаціях, пристрасних баришень в макіяжах і вечірніх туалетах, щасливих сімейних ранків, перебірливих дегустаторів кращих сортів, жгучих брунетув і нереальних романтичних ситуацій. і всі у тій рекламі такі щасливі ніби не існує зубного каменю, серцево судинних порушень, проблем з печінкою, а весь світ навколо належить до однієї усміхненої секти. ніхто з них не показує помятих і заспаних людей, з кіпішом на голові, тьолок з напівстертою косметикою в суботу ближче до полудня, мужиків на перекурі між поверхами, які вийшли потриндіти про роботу, сонних і заспаних громадян в вагонах метро і вікнах маршруток, ніхто не показує сузану, яка тупить і лупиться об стіни, чухає жопу, топає на кухню в піжамних штанах, позіхаючи нечищеним ротом. попитайте своїх знайомих з чим в них асоціюється попити кави: зустріч або знайомство, перерва від роботи, але найчастіше ранок, перша чашка, ще інколи перша сигарета і одразу на горшок. романтика ягребу!
агенство/місто: F/NAZCA SAATCHI & SAATCHI, сан пауло
країна: бразилія
Cannes Lions 2007 Outdoor Bronze
агенство/місто: AlmaDDB, маямі
країна: США (USA)
мкдоналдс знає свого клієнта гггг
агенство: AJF Partnership
країна: австралія
агенство/місто: Craverolanis, буенос айрес
країна: аргентина
оооо зі мною кава постійно так робить)