Технології політичного нейромаркетингу впроваджують і в Україні. Про це свідчить, наприклад, велика кількість телевізійних ток-шоу, в яких не лише публічно розглядають суспільно значущі питання, а й ретельно вивчають динаміку реакції публіки на процес обговорення. У такий спосіб створюється потужна база даних емоційних реакцій, підсвідомих пріоритетів потенційного електорату. Саме для цього організатори цих ток-шоу запрошують на зйомки осіб, які за віком, статтю, соціальним станом, національністю, політичними поглядами є соціополітичним зрізом всієї України. Спираючись на ці дані, політики потенційно можуть за допомогою нейромаркетингу ефективно коригувати свої політичні виступи, імідж, гасла, рішення та позиції.
Використання нейромаркетингу в політиці поки поступається масштабам його впровадження у сфері бізнесу. Уповільнене освоєння новітніх методів маркетингу в політиці зумовлене високою вартістю цих послуг. Зокрема, стандартне дослідження з використання сканерів мозку обходиться приблизно в 10 тисяч доларів при невеликій вибірці. За необхідності вивчити та проаналізувати широкий зріз представників різних верств, національностей, статей доведеться заплатити до 50 тисяч доларів (Бойко О. Д. Політичне маніпулювання: навч. посіб. - К.: Академвидав, 2010. - 432 с.). Крім того, політиків ще стримує від використання методів нейромаркетингу небезпека звинувачення їх опонентами в політичних маніпуляціях на підсвідомих реакціях громадян.
Проте активне розповсюдження та використання нейромаркетингових технологій є лише питанням часу. Американський політтехнолог Картей Ексью переконаний, що масштабне впровадження нейромаркетингу в політиці неминуче: «Я ставлюся до цього з усією щирістю, без упередженості, оскільки останніми роками політичні комунікації буксують… У минулому фокус-групи теж вважали чимось вульгарним, але всі ці табу невдовзі були порушені».
Отже, політичний нейромаркетинг - це не просто маніпулятивний, а надманіпулятивний засіб впливу, оскільки при використанні маніпулятивних технологій спрацьовує довгий ланцюжок необхідних дій (пробудження інтересу - входження маніпулятора в довіру - зацікавлення інтригою - здійснення відволікаючого маневру - реалізація акту підміни, приховування - констатація сфабрикованого результату - приховане або відкрите спонукання об’єкта маніпулювання до певних дій). Нейромаркетинг має іншу специфіку та такий характер впливу, що дає можливість швидко та адресно спрямувати потрібну маніпуляторові емоційно забарвлену інформацію в підсвідомість людини, групи, маси і активно та непомітно для об’єкта дії простимулювати його поведінку в необхідному для ініціатора маніпулятивного впливу напрямі.
От такі от кепські суперманіпуляції, панове. Шкода, що поки не винайшли якісь презервативи для мозку, які могли б захистити нас від цих проникнень в наші голови.