Вже в січні 2012 було ясно: пасіонарії мріють космос-духовність-прогресорство або родо-племінну
Nov 03, 2024 00:24
..справедливість по архаїці ("нижній чакрі") А реальність полюбляє експерименти, досвід помилок та сміттєві баки як ітог утилізації всього часу і сил. Де тут «найобка», якщо інакше досвід пізнаття реальності поза ілюзіями ВЕЛИКОЇ ПРИЧЕТНОСТІ не отримати? Реальність продовжується попри будь-які апокаліпсиси, які б з них не втілювали, хіба що кінцем «імітації кінця аврамічної есхатології» може наступити кінець самої віри віруючих, на радість розумакам які в наївну хрінь не вірять. Як кінцем Совку став експеримент у Чорнобилі, як кінцем особисто моєї довіри до нью-ейджу-пізнорадянської духовності став «останній пройдений рівень» чисто в притягненних відчуттях й реагуванні, ну, тобто, я для себе тему зі «світовим урядом» закінчив, надивившись на те що ховається поза фантомами ума. А люди можуть далі радіти, побіждаючи «іcконних ворогів», тільки ж ніколи ані космос, ані прогрессорство за цим не наступає, Ви будете нафіг не потрібні зі своїм досвідом боріння ілюзій серед тих хто без ілюзій жити не може - якщо тільки не погодитись з правилами що кожен отримує досвід згідно тої казки, в яку поміщений…сообразно своїм заслугам, а не «злій волі» заокеанських рептилоїдів. Вирубивши собі фантоми - більше буде претензій до себе і тільки до себе - чому з такими глупостями у голові живеш. На жаль, і відповідати ніперед ким, крім власних ідеалів у самого себе, можливо, надибати ці ідеали у[upd/y 2011]було сенсом «просвітлення».
Дійсно, говорити з іграющими в конспірологію більше було ніочом, бо духовні ігри особисто для мене закінчилися. Деградував до того, що повернувся до дослідження реальних ігор-компутерних. Щоправда, на початку 2013 нагадався "спойлерити", за шо повернувся у втрату орієнтації у звичному сприйнятті, "доп.(овнюче)просвітлення",аж в 2017 виявив шо я виражався в інтернеті нечитабельною мовою і що можна було пиздіти свої істини якось інакше. На щастя, встигло розвинутись українське кіно, шоб його трейлери на давню музику кінця 80-х.. . . .
два ці треки зі свого " вникання в ігровий компутерний світ" використано на першу переглянуту уважно серію аніме франшизи, яку побачив по мініпритулковому ТВ взимку з 2010 на 2011 рік, коли несподівано захопився цим мальованим жанром на фоні втоми від попси яку ганяв в голові під HALO OST музичку й кліпи періоду антиглобалістських розслідуваньвесни-літа 2010,що складались з усього почутого,зустрінутого,накопаного,переговореного від 2007-2008 углибині теми, в яку завернув в 2006, покинувши міфологію/фолькльор/давньоісторію безбарвного безнадійного світу старих немодних людей де радували й давали промінчик світла лише хаотичні повсюдні мілкі добрі справи що вдавалось вибороти із власного роздратування й гордині "крутості влізання у стільки чужих квестів". А потім бац!- 23 роки й нічого РЕАЛЬНОГО на світі не досягнуто, одні досвіди та зустрінуті ілюзії, разом з боріннями уявних міфологічних внутрішньосвітоустрійних загроз.
next part, багато застосована ігросаундтречна музика наслухана з 2008, в тому числі композитора-колишньго клавішника гурту "Арія" Кирила Покровського: