"Кінець епохи
У кінці 1997 року «Аква Віта» стала обличчям бренду мінеральної води «
Миргородська». Компанія, за словами Балана, виділила 35 тисяч доларів на нову пісню і кліп. «Територія А» вирішила зняти відео на «Поле азарту».
- На кліп витратили тисяч пʼять. Коли ми його знімали, я ледве не плакав. Він в естетиці потворності, зовсім не те, до чого звикли наші шанувальники. Не можна так різко змінюватися. Але Бригинець наполягав саме на ньому, - Балан розповідає про це через 22 роки і все одно нервує. - «
Миргородська» забракувала кліп і сказала, що не поставить свій логотип під цим. «Територія А» зняла новий на пісню «Тільки ти» з бюджетом у двісті доларів. Він виглядає дешевим, його неможливо дивитися.«
,- звідси
https://babel.ua/texts/33508-a-teper-use-inakshe-golovniy-ukrajinskiy-gurt-90-h-akva-vita-hoche-znovu-povernutisya-na-scenu-velikiy-profayl-thebabelya