«чим мені подобається творчість колишнього клавішника Арії ... що його саундтреки звучать цілком в дусі "старої школи"... хоч бери і з ними "жіночі фентезі-романи" екранізуй: граф'я, балкони, стєпі широкі, балюстради, посьолки і ельфійствующі тьолки...» Click to view
писав літом-2011 до того, як загубив клепку
«я в 2004 (саме десь так) розробляв твір (так і не почавши його писати), де в недалекому майбутньому у людства спочатку відключилася електрика, по всій Землі (змінилися фізичні закони і трохи фізичні константи - все, що раніше працювало просто і понятно чомусь перестало працювати). Потім, через деякий час, коли людство оговталося у світі без електрики, воно помітило що прості звичні речі перестали нести СМИСЛонавантаження: наче звичайні книги на полиці, звичайні грампластинки, телевізор, бренди, компакт-диски - усе як звичайно, але нічого не працює - І НЕ ВИКЛИКАЄ ЖОДНИХ СМИСЛІВ. Тобто, книгу можна почитати, обкладинку компакт-диска можна подивитися (щось згадати, наче " у воді"), але смислу не виникає, звичайний зрозумілий текст, який раніше одною згадкою про себе викликав емоції, здається безсмисловим і незрозумілим.
І так кілька днів чи місяців (без ліфтів, літаків, машин і апаратів штучного дихання людство звикло ходити одне до одного в гості і частіше знаходитися на свіжому повітрі).
А потім почалося змішання реальностей:
люди стали зникати-пропадати:...»
Стьопа сам собі в 2004 передбачив соцмережі як ефектъ віртуалізації-переходу у зручну реальність. Що б не відбувалось: кожен мисле своє. Ну, і да, по своєму «переходу», коли підбирав саундтреки на початку 2015 (чи вкінці 2014? Діло було зимою) - то якесь внутрішнє прям потепління («кинуло гайку»,якщо спіставляти з практикою ігрових сталкерів перевіряти шляхи серед аномалій) викликала ідея накласти
Стронгхолд оф Оркс на Сталевого Алхіміка:Братерство-вступ до епізоду. [
згодом, серпень 2015: «Новоросія - це толкієнівський міф під назвою Мордор, - Порошенко»]Але потім загинув Скрябін, стало якось не до того, пізніше у 2015 вже ці ідейки пронакладав, ще пізніше усе забаналось, і вже геть зовсім недавно (у 2019-2020) зрозумів що цим «поробам у стилі нічого кіна» треба б придумати якийсь вступний текст, а то шо толку? Коли починав робить -в народі були популярні coub і прикол з Сердючкою на Гагою (тим паче довге аніме на ігроплейліст) ніхто не розумів. Коли вирішив «нести ідею в маси»(2017-2019) потроху вже ставав популярним ТітТок і, знову ж таки, ніхто не розумів чому приколи одночасового накладання Горилляк на «Територію А»(хіт-парад 90-х) треба дивитись у якомусь важкодоступному форматі, як варіант - обрізаному вигляді на фб (і тут літом2022 ще один глобальний бан прилетів).
так шо, куди мені до прославлених знакотів, тьху, «знатоків» форматної популярності. Краще 15 років просру на ЖЖ