ну да, раз особисто для мене, для моєї натури, любов є бог, а мудрість часто виступала жінкою, то не дивно що одного разу оголосив світому війну недоречній жіночній мудрості, яку вважав надто фанатизованою. Але то таке, мені було 23. а ЗАВЖДИ СУДЯТЬ ПО ЗОВНІШНЬОМУ - ноосфері, психічних моделях дзеркалах, а я існую у двох станах: у баченні себе (
(
Read more... )
https://focus.ua/ukraine/391180 "в 1960-е, как мы уже говорили, он разработал свою версию теории музыки цвета - систему, в которой каждому звуку, тональности, соответствует определенный колер. Об этом он написал книгу, но ее публикация совпала со вспыхнувшей в СССР борьбой с абстракционизмом. Научный труд сочли антисоветским, и в 1970 году весь тираж пустили под нож.
Тогда Юрьев снял фильм, посвященный музыке цвета. КГБ изъял пленку. Автору вернули катушки с лентой, которая была безнадежно испорчена - пробита перфоратором."
із улюбленої книжки на початку 2012-_го:
" Маючи дар уловлювати непомітні для багатьох флюїди, передчувати майбутнє, Тичина бачив далі, ніж інші. Ще на початку 20-х, коли він «навіть удень боявся чогось», поет писав (олівчиком!) поему-феєрію «Прометей"
звідси https://www.umoloda.kiev.ua/number/2763/164/96505
у книзі «Таємниці письменницьких шухляд» дослідників Станіслава Цалика і Пилипа Селігея. - За Тичиною, люди не мають прізвищ, існують під номерами і для них головне «цифра, число і ритм». Свій край вони називають «N+B», відкинувши давню, традиційну назву. При цьому казарменному ладі «правда є порожній звук», а головним ворогом є той, «хто мислить у куточку». Один iз героїв зізнається Прометею: Щасливі ми,// це так, але те щастя в нас казенне// і повне рабства. Скільки. Скільки мук! (...)// Панує сила в нас і деспотизм! Керує тим суспільством Тиран - жорстокий і хитрий...» .
Reply
Leave a comment