Click to view
Розрив співпраці українського державного підприємства «Антонов» з російською компанією «Волга-Днепр» загрожує російській стороні значно більшими втратами, оскільки майже вся російська пасажирська і транспортна авіація була української розробки.
Про це в ефірі Громадського розказав авіаційний експерт Валерій Романенко.
«Через розрив співпраці в аерокосмічній галузі Росія несе величезні втрати. Літаки, які розроблялись конструкторським бюро «Антонова» в Росії, фактично окупували всі російські заводи, що випускали цивільно-авіаційну техніку. У них нема власних розробок. Вони були дуже задоволені останніми українськими розробками», - сказав він.
За його словами, найсерйозніша втрата української сторони від цього розриву стосується проекту Ан-70 - це відсутність гвинтовентиляторів, які вироблялись в Росії. Але в «Антонова» є альтернативний проект на цей випадок.
Крім того, заява «Антонова» про те, що вони не гарантують безпечності літаків, які вироблялись спільно з російськими підприємствами, означає, що відтепер ці літаки фактично не зможуть перетинати кордон.
«Це значить, що російські «Руслани» тепер зможуть літати лише в Сибіру. Бо нема гарантії виробника, що цей літак не впаде при перетині кордону будь-якої європейської країни», - сказав Романенко.
Нагадаємо, 10 вересня «Антонов» підтвердив розрив співпраці з російськими підприємствами.