ДП «АНТОНОВ» розробив технічні вимоги до авторизованих центрів технічного обслуговування літаків «АН

Jan 05, 2016 12:32



З метою забезпечення ефективної післяпродажної підтримки літаків «Антонов», підприємство розпочало реалізацію програми створення авторизованих сервісних центрів в Латинській Америці, Азії та Африці. Основна задача - забезпечення роботи з технічного супроводу літаків «АН» в регіонах через єдиний центр техобслуговування.

ДП «АНТОНОВ» розробило технічні вимоги до авторизованого центру технічного обслуговування (ТО) та сервісу літаків «АН». Компанія-партнер повинна мати Сертифікати Департаментів цивільної авіації на виконання всіх форм (включаючи максимальну - до 1800 годин нальоту) періодичного ТО та ліцензований технічний персонал. Наявність ангару, механічних дільниць для виконання поточних ремонтів планера літаків, лабораторій, що дозволяють в повному обсязі проводити максимальні форми технічного обслуговування, наземного та контрольно−перевірочного обладнання, складу запчастин, а також експлуатаційно−технічної документації в повному обсязі - основний перелік умов співробітництва ДП «АНТОНОВ» з новим партнером.

Наявність у компанії досвіду експлуатації літаків «АН» та власної школи підготовки технічних фахівців відповідно до вимог Департаменту цивільної авіації надає їй перевагу в тендері.



Ан-178, Мотор Січ, Проект-2015, Ан-78, Ан-132, Ан-188, АНТК, Слава Нації!, Ан-30, Укроборонпром, Ан-24, Ан-158, Ан-32, Україна, Ан-140, Ан-26, ВТС, Слава Богу!, Ан-74, Ан-70, Ан-124, Івченко-Прогрес, ВТА, Укрспецекспорт, Ан-225, Ан-148-300МП, ДП Антонов, Слава Україні!, Українці, Ан-148

Previous post Next post
Up