Директор програми АН-178 Віктор Казуров розповідає представникам однієї з авіакомпаній ПАР про переваги використання нового транспортного літака "АН" в умовах Африки.
Ведеться обговорення умов розвитку співробітництва між ДП "АНТОНОВ" та авіакомпанією "Maximus Air", ОАЕ. Один з напрямків взаємодії - модернізація транспортного літака Ан-124-100 "Руслан", який працює в парку цього авіаперевізника.
Партнери ДП "АНТОНОВ" з Королівства Саудівська Аравія приділяють велику увагу роботі з потенційними замовниками перспективного транспортного літака Ан-132. Вони беруть активну участь у його презентації на віставці "Dubai Air Show - 2015".
За словами керівника Taqnia Aeronautics генерал-майора у відставці Ali Mohammed Al-Ghamdi, "Проект Ан-132, який реалізується спільно KACST, Taqnia та компанією "АНТОНОВ" є дуже важливим для всіх учасників. Ми залучаємо до цієї програми провідні компанії світової авіапромисловості. Це забезпечить нашому Ан-132 цілу низку переваг у порівнянні з його базовим літаком Ан-32. Зокрема, новий літак матиме "скляну" кабіну, обладнану авіонікою компанії Honeywell. Встановлення двигунів Pratt&Whitney дозволяє вдвічі збільшити дальність польоту. На ДП "АНТОНОВ" будується перший екземпляр літака, який ми плануємо показати потенційним замовникам вже наступного року".
Ан-178 привертає увагу преси. Співробітників видання "ARMY Recognition" (www.ArmyRecognition.com) зацікавили перспективи створення та застосування військової версії літака, а також його модифікації спеціального призначення.
Ан-132 буде гідно нести прапори Королівства Саудівська Аравія та України.
Наявність рампи в Ан-178 забезпечує можливість завантаження різноманітних вантажів, зокрема, самохідної техніки, а також є важливим елементом десантування вантажів та парашутистів. На авіасалоні "Dubai Air Show - 2015" відвідувачі неодноразово спостерігали процес відкриття/закриття рампи Ан-178.