(no subject)

Jul 28, 2009 11:22

вернулась зі Сколівських Бескид. обсервувала роботу волонтерського табору з відбудови вузькоколійної залізниці і створення першої станці Золотої Лісової Залізниці у с. Коростів



кінець вузькоколійного маршруту, фоткано десь із Тисовця, ддокладніше знає той, хто фотав, indyfriend

а ось так малопривабливо виглядає перший етап роботи на майбутнійц колії. саме тут стоятиме перша станція у с.Коростів, і пбудуть прокладені рейки та шпали, і ходитиме маленький вагончик. але це - десь восени. а наразі потрібно було виконати аж ніяк не "гламурну" роботу - розчистити трасу під колію (практично з нуля, треба було навіть корчі викорчовувати, пиляти-копати і тд.).



далі фотки rozdum

волонтери табору біля Коростівської сільради                       ... на місці колишньої колії треба було розчистити трасу від кущів та корчів...


   


викосити зайве....                                                                                ... а опісля - пообідати. Вольфрам нарізає канапки)

 


ось такий паровозик возив ліс у Коростові, за таким прототипом і відновлюємо залізницю.
далі на фотці - мо", хто знає, - гора Парашка


    


стисло про старт табору з добровольців (серед яких були кияни, житомиряни, чернігівчани, львів"яни та місцеве населення, не рахуючи, звісно, австрійця Вольфрама) послухати можна  ТУТ

і почитати побіжно ось ТУТ

і більш детальний і живий репортаж

волонтерство, гуртом, Карпати, вузькоколійка

Previous post Next post
Up