10 березня відкритий майстер-клас на тему «Тенденції в соціальних та благодійних комунікаціях» від Свена Нійса (Sven Nijs) експерта з комунікацій, керуючого партнера бельгійської рекламної агенції Cherry & Cake.
Свен розповість про очікувані тенденції комунікаційних кампаній в соціальній та благодійній сфері, з продемонструє ключові комунікаційні складові некомерційних і соціальних ініціатив на найкращих європейських прикладах, разом з учасниками спробує розробити оригінальну соціальну кампанію, а також шляхи її реалізації.
Коли: 10 березня 2011 року з 14.00 до 17.00
Де: вул. Ризька,15, офіс МГО «Інтерньюз-Україна».
Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та громадські активісти, загалом усі, кому цікава соціальна журналістика, висвітлення соціальних проблем.
Умови участі: майстер-клас безкоштовний та відкритий для професіоналів, які працюють у сфері соціальних комунікацій!
Реєстрація обов'язкова! Для участі у майстер-класі необхідно заповнити
реєстраційну анкету Заявки приймаються до 16.00 9 березня 2011 року.
Результати відбору: Учасники отримають підтвердження реєстрації у залежності від наявних місць в середу 9 березня.
Трохи довідки про гуру: Свен Нійс (Sven Nijs) є засновником та керуючим партнером бельгійської рекламної агенції Cherry & Cake. З 2010 року він також керує креативним напрямом агенції. Свен спеціалізується на створенні крос-медійних кампаній, а також працює над брендами та їх зв’язком з споживачами. Він має 17 років досвіду в області комунікації і цифрових медіа, працював серед інших в Saatchi & Saatchi (глобальна мережа рекламних агенцій), LBI та Nurun Нью-Йорк (інтерактивна маркетингова агенція). Наразі консультує проект ЄС «Права жінок та дітей в Україні - комунікаційний компонент» щодо креативних ідей для інформаційний кампаній.
Із запитаннями звертайтеся до Ольги Сушицької, моб. 067-243-63-55, ел. пошта osushytska@internews.ua