Одне з актуальних питань, яке хвилює не тільки молодих, а й досвідчених журналістів - а чи вигідно писати на гострі, соціально-важливі теми? Чи є сенс амбіційній людині розвиватися в цій сфері? З цього приводу цікавий матеріал під назвою «Хто платитиме за суспільно значущу журналістику» з’явився на сторінках
Медіаграмотності. В результаті соціологічного дослідження стипендіат програми
Knight Fellowship в Університеті Стенфорда з’ясував, що в майбутньому ми можемо очікувати посилення цікавого тренду: для досягнення соціальних змін журналісти, які мають підприємницький потенціал, вже не залежатимуть від обмежених ресурсів медіа, а залучатимуть ґранти для фінансування власних проектів. Суспільно значуща журналістика стає формою соціального підприємництва. Відповідно значимість комерційних медіа для якісної журналістики ставиться під сумнів. Читайте далі
http://osvita.telekritika.ua/material/1830