Leave a comment

bf_109e April 29 2020, 13:23:50 UTC
Безперечно, це все гарно. Але деякі речі -- в теорії.

Відпиляв я велосипедом шість років по львівських вулицях, і завдяки їх вузькості натерпівся добряче. Особливо від водіїв маршруток, які особливо злісно люблять втискати тебе в бордюр.

На жаль, в ряді випадків доводиться порушувати правила, їздячи по тротуару. Бо це справді безпечніше.

Ба більше, отримавши права та сівши за кермо, я очима водія зміг оцінити складнощі для велосипедистів, що їдуть обабіч.

Тому подорожувати велосипедом вулицями буде не так і просто. Вихід знайти легко: звужуємо існуючі смуги руху, додаючи відокремлену для велосипедів. Це не лише дасть велосипедистам легальний маршрут, а й підвищить безпеку руху в цілому, бо після звуження смуг падає середня швидкість автомобілів. У місті і так нема чого ганяти.

Що стосується сигналів -- знову ж, на розбитих чи забрукованих дорогах зняття однієї руки з керма і зміна моменту інерції тіла через жести рукою може призвести до неприємного беркицю.

А шолом... Шолом потрібний. Ба більше, до шолома ідеально кріпиться виносне дзеркальце, яке набагато зручніше за наручне чи накермове.

Reply

sotnyk April 29 2020, 16:44:47 UTC
По-перше, щодо "теорії": допис заснований на, майже, тридцятирічному досвіді пересування ровером по Києву та Україні (7-8- тис. км за сезон до купівлі першого скутера у 2012 році). Так що - практика й ще раз практика. А ось роздуми про звуження смуг та виділення окремої велосмуги - гарна, але, теорія :).
Щодо жестів демонстрації поворотів: я згоден, що на львівському бруці знимати одну руку з керма може бути небезпечно. Але на асфальті - без проблем, тим більше, що поворот треба показувати не під час його виконання, а перед цим (це й багатьох водіїв стосується!). Інерція тіла під час демонстрації не змінюється (принаймні, за 28 років не помітив такого).
Дзеркало на шоломі - повністю згоден, дуже зручна річ, крім того, з часом прилаштовуєшся оглядати обстановку ззаду панорамно.

Reply


Leave a comment

Up