helsi - реформа

Apr 12, 2018 12:00

Отримала "чудову" можливість побачити (і помацати) медичну реформу своїми ж ручками. Я б навіть сказала, що просто довелося це зробити.
Що вам сказати. Три паспорти (свій, мамин і тата) я вводила у систему (так, я вводила дані самостійно, бо спочатку я принтер їм у поліклініці під'єднала, бо той майстер, кого вони викликали "не люблю цю windows 8, ніколи не працював, де тут панель керування"(я теж не праюцвала, якщо що) + замість того, аби встановити драйвер, він просто розархівував папочку і на тому заспокоївся, а setup так і не запустив; потім допомогла іншим лікарям із "завислої" серверної системи зберегти вже введені дані трьох інших пацієнтів у пдф-файликах і роздрукувати усе-таки декларації, логін-пароль самі лікарі вводили, одначе) цілих 2 години!!!

Я була другою у черзі! Другою із самісінького ранку! Перша людина (без мене, за зачиненими дверима) провела 1.5 години!

Ні, я володію навичками десятипальцевого швидкого набору, більше того, переважна більшість інформації уже була введена, коли ми давали згоду на обробку персональних даних і коли ці дані уводили у реєстратурі.

Справа зовсім не у саботуванні персоналом поліклініки реформи. Справа навіть не у комп'ютерах. Справа у самій системі helsi. Сервак періодично просто "лежить". Він не був спроектований під таку величезну кількість запитів до БД одночасно з усіх куточків країни. Тобто лікар намагається зайти до системи, а звідти сторінка 403 із повідомленням про те, що система наразі недоступна, спробуйте пізніше. Причому зависає сервак теж десь на 15, а то і більше хвилин.

Дзвонила у службу їхньої підтримки. Знаєте, що мені там відповіли (був ранок) "Ми знаємо, нам повідомляють, що не можуть зайти, ви спробуйте після обіду". Тут далі у мене просто нецензурна лексика у голові. Тобто люди з черги мають чекати півдня, причому невідомо, чи буде нормально працювати серверна частина. Я їм кажу, камон, а як же люди, вони що, повинні по півдня-день-два сидіти чекати? На що відповідь про ми розуміємо, але ви спробуйте зайти після обіду.

Чому не зробили можливість вибору лікаря віддалено? Наприклад, для ідентифікації пацієнтів можна було використовувати електронні цифрові підписи (лікарі якраз цими ЕЦП і користуються у цій системі helsi) з податкової, з privat.id, Ощад.Id тощо. Ні, люди чомусь мають записуватися до лікарів (а та лікарка, до якої я хотіла записатися, вона на курсах підвищення кваліфікації, тому іще до неї на прийом не запишешся протягом місяця, то прийшлося чергу займати, так можна взагалі записатися онлайн до лікаря, прийти і вас "теоретично" - пам'ятаємо про зависання системи - все-таки приєднають до лікаря) або стояти у чергах до спеціально виділених кабінетів, аби їх там реєстратори додали. Згодна, більшість літніх людей все одно стоятимуть у чергах, однак, більшість українців все-таки буде реєструватися через Інтернет.

Я так порахувала, що максимум за день десь 64 особи (це при такому іще "оптимістичному" прогнозі) у поліклініці можуть додавати.

Якщо ви робите реформу, робіть її нормально. Зробіть систему, яка витримуватиме навантаження.

Оце я думаю, усюди гарно розписують про те, що будуть електронні картки пацієнтів, що усі результати аналізів можна буде переглядати он-лайн. Одначе, із такою роботою серверної частини це все призведе до того, що лікарі не зможуть записувати у систему ніц нічого. Бо система просто періодично "лежатиме". Хто ті вар'яти хто те все розробив і запрограмував, а головне - "розподілив" так, аби система "не висла" у разі тисячних чи більше одиниць одночасного доступу?
Previous post Next post
Up