Оригинал взят у
hitrynja в
Про метод Шичіди та роздумиСкажу одразу, я на етапі читання та збирання (згрібання) матеріалів. Досвіду роботи ще не маю, але сподіваюсь, що разом у нас все вийде)
Що є у мене:
1. Власне книжка перекладена з японської -
https://yadi.sk/d/Iy0hisXL2s0cV2. Відео з вебінару, де коротко презентується школа розвитку правої півкулі -
https://yadi.sk/i/hPzeZaJSdbbPKуся перша сходинка (приклади занять є у мене - але просто в мережу не маю права викладати - лише в особситі повідомлення кожному. якщо сподобається - надішлю)
3. Ось дівчина Ліза проробила величезну роботу -
http://static.245.235.9.5.clients.your-server.de/user/lenta_cat/moment/1397в її блозі багато розписано, багато корисного в коментарях
http://static.245.235.9.5.clients.your-server.de/user/lenta_cat/moment/1399 - от тут є матеріали для скачування
4. Ось її сайт -
http://supermom.ru/тут є можливість перегляду карточок онлайн - кожного дня нова підбірка!!!
http://supermom.ru/index.php?type_id=16 - от тут діляться матералами ті, хто що проводив
5. Приклади занять
http://www.babyblog.ru/community/post/rannee_razvitie/3048281http://www.babyblog.ru/community/post/rannee_razvitie/1704707http://www.babyblog.ru/community/post/rannee_razvitie/3048235http://www.babyblog.ru/user/DjuliyaP/1340356. тут можна перебрати матеріали для скачування
http://www.babyblog.ru/community/lenta_cat/rannee_razvitie/19027не тільки по цьому методу, але багато чого
7. На ютубі є роліки, щоб подивитись як це працює)))
8.
http://vk.com/club59735446 - група в контакті
Що я про це думаю - це тобі не мультики включити)))) тому для батьків, які не люблять особливо напрягатись і кажуть, що це садок має навчити не підійде. мені імпонує те, що у цьому методі багато приділяють уваги розвитку уяві, інтуїції, сенсориці. спочатку, коли я перечитували які ігри входять, то думала, що це займає цілий день... але, як виявилось, лише 30-40 хвилин за умови, що у мами все готове завчасно.
Я не хочу "виростити генія", хочу запропонувати дитині широту варіантів. Як правильно сказала design_od у нашій педагогіці "гіперактивні діти", а у японців "брак інформації і його потрібно заповнювати".
Ще хочу додати, що в різних методах є багато корисного, що варто використовувати в іграх та заняттях - та ж Монтесорі з дрібною моторикою (мені здається, що вона найбільше досягла в цьому напрямку), погляди вальфдорської педагогіки на виховання, підхід до навчання Глена Домана тощо.
Ой, як багато тексту))))
Отож, дівчатка, буду рада нашим спільним роздумам, матеріалам... в коментарях до цього посту, мабуть, будемо обговорювати погляди))
що плануємо - створити групу, в якій би можна було обмінюватись матеріалами, ідеями, викладати фотозвіти проведених занять і просто отримувати задоволення)
дякую, що дочитали.