XI КМФР

May 30, 2010 22:39

колега з роботи ще з вересня місяця нагадувала про те, що на фестиваль реклами треба обов*язково поїхати у травні. нарешті травень, поїхали.

насправді, саме специфічних лекцій чи виступів про дизайн, на які я потрапила було небагато, всьго один виступ. але і це добре. тому в більшості випадків я слухала виступи, присвячені маркетингу та брендінгу, дивилася медіа роботи та презентації. цікаво, що тема маркетингу стала доволі цікавою для мене, а найдивніше те, що багато речей, про які йшла мова, насправді не такі нові, як їх презентували, а давно мені відомі. соу, зробила для себе висновок, що треба далі проникати у цю тему і працювати в ній також.

з відчуттів - знову те, що я не там, де треба бути, але це я і так виправляю вже.

cute people того світу, в який довелося пірнути, ідеї які вони засіяли у наші голови, будемо втілювати їх в життя поки що тут.
затишний перегляд кращих робіт канського рекламного фестивалю - один із найприємніших вечорів.

найсмішніше трапилося, коли я зрозуміла, що забула вдома записник, і всі ідеї мені нема куди записувати. на щастя у домі кіно разом із стендами з роботами учасників фестивалю були всякі видавництва й представництва із книжками. я побачила книжечку міу-мау "все, що чоловіки знають про жінок", і вирішила: "те що треба!", і писати буде куди, і ніби-то "в мене буде ще одна книжка від міу-мау", а чоловік, що продавав книжки хвилин 10 вмовляв мене подумати, чи треба мені брати цю книгу, не пояснюючи чому він такий наполегливий. нарешті я йому в десятий раз пояснила, що я в курсі, що книжка з чистими сторінкамі, і що мені не шкода 60 гривень на такий записник, тоді він заспокоївся. каже, вони ж спеціально запаковують книжки, плівкою. а люди не знають, а потім скаржаться.

отже, як мінімум бути й наступного року теж, як максимум - брати участь як учасник конкурсної програми.

до речі, переможців дивитися можна тут http://adfestival.com.ua/ru/winners

кмфр

Previous post Next post
Up