Пику Наталі Королевської останнім часом можна побачити скрізь, куди не плюнь. Але якщо на Західній та Центральній
Україні вона принаймні розміщує свою рекламу українською мовою, то, скажімо, у Харкові та сама реклама висить вже на російській.
Причому, з порушенням законодавства. Оскільки, згідно Закону "Про мови в Українській РСР" від 28.10.89 р. № 8312-Х1 (стаття 35), "тексти...реклами...виконуються українською мовою. Поряд з текстом, викладеним українською мовою, може бути вміщено його переклад іншою мовою".
Лишається тільки питання: на що сподівається Королевська? Невже вона гадає, що хтось поведеться на дешеву рекламу її бізнес-проекту? Невже хтось ладен повірити, що політик, який нехтує базовими і загальновідомими нормами українського законодавства, щиро прагне покращення життя для громадян?