Тачка, гроші, два ствола.
Жили у Техасі два веселих гуся наркодилера. Один чорний, мов шахтар після зміни, міг дістати все з під землі, а другий білий та меткий як на язик так і з пістоля постреляти. І вирішили вони одного чудового дня полегшити статок одного наркобарона, пограбувавши банк, у якому той тримав свої брудні грошенята. Отут то й починається сама веселуха.
Якщо вам до душі перестрілки та брутальний чоловічий гумор, то від фільму ви отримаєте справжє задовлення. Вашінгтон з Уолбергом створили на екрані колоритний дует, який напротязі всього фільму роздає копняки та стусани поганим хлопцям, яких тут достобіса:-) Так якщо маєте бажання дізнатися як феєрично витратити 43 125 000$ та дізнатися, чому при грі в "російську рулетку" краще не ціляти у макітру, умощуйтесь на улюбленому дивані і насолоджуйтесь.
Орбітальний коммунізм.
У 2009 році нікому не відомий режисер з Південної Африки Ніл Бломкамп з продюсерською допомогою Великого і Жахливого чарівника Гудвіна П. Джексона видав на суд публіці свій дебютний повний метр "9 район". За смішні, холлівудськими мірками, 80 млн $ молодий митець зняв шикарний, на мою думку, псевдо-документальний фантастичний бойовик, який мав не тільки класний відеоряд але й досить сильну драматичну складову, яку забезпечила акторська гра Шарлто Коплі, земляка режисера.
Нова робота пана Бломкампа, "Елізіум", візуально нагадує його дебютну стрічку. Знову на екрані захаращені халабуди бідноти, що правда вже не Йоганесбургу а Лос-Анжелесу середини 23-го сторіччя. І в якості знедолених вже не комахоподібні косміти а звичайні люди, а на гетто перетворено не окремий район - вся планета. Сюжет переказувати не буду, не люблю портити задоволення від перегляду іншим, поділюся враженням.
Як на мене, не зважаючи на деяку схожість, фільм вийшов слабішим за дебютну роботу Бломкампа, якось все зроблено начебто в пів сили. Драйву малувато, драматизму, гра Коплі, який в цій картині виступає по іншу сторону барикад, взагалі створила враження, що йому не дали розгорнути на повну образ його персонажа, гицель-психопат в нього вдався бадьорий:-) Деймон міг би зіграти і краще. А деякі моменти фільму взагалі розсмішили. Використовувати у 22-му сторіччі АК-47 для пуляння суперкулями, це теж саме що у наш час переробити мушкет часів Наполеона для стріляння ПТУР-сами, хоча стариган з дерев'яним ців'ям і футуристичним прицілом виглядав дуже кульно:-)Ну а кінцівку фільму взагалі можна використовувати як відеоагітку компартії, там тільки серпів-молотів на червоному тлі не вистачає:)