Сьогодні депутати міської ради підтримали мою ініціативу і рішенням сесії створили комунальне підприємство “Туристично-інформаційний центр м. Черкаси”. Основним видом діяльності підприємства буде надання інформаційних послуг туристам про наявні в місті туристичні послуги, про мережу розважальних, оздоровчих закладів тощо.
Саму ідею створення такого комунального підприємства як першого кроку до розвитку туризму в Черкасах я висловив під час зустрічі з представниками туристичної галузі міста. Попросив їх протягом тижня проінформувати мене про всі послуги, які вони можуть надавати гостям. Ця інформація буде поширюватися саме новоствореним “Туристично-інформаційним центром”, який матиме всі необхідні відомості й буде своєрідною довідковою службою для туристів. Також займатиметься рекламуванням усіх наданих туроператорами послуг, а також популяризуватиме Черкаси в Україні та країнах ближнього зарубіжжя.
Крім того, зараз ми займаємося розробкою ідеї бренду Черкас.
Вважаю, що нині Черкаси можуть реально вступити у боротьбу з іншими містами України за туристів. Завдяки нинішній кризі маємо унікальний шанс повернути ситуацію 30-річної давнини, коли Черкаси відвідували тисячі людей із країн колишнього СРСР. Адже зараз, як показує статистика, більшість людей відмовляється від відпочинку на дорогих курортах, надаючи все більше переваги вітчизняним здравницям.
На мою думку, провести гарно час у Черкасах уже є де: облаштовуються парки, пляжні території, будуються нові сучасні готелі, відроджується зоопарк та інші заклади культури. Узагалі сьогодні міська влада бачить зовсім інші підходи у розвитку міст відпочинку, ніж, скажімо, п’ять років тому. Пам’ятаю у 2002 році, коли я приїхав до Черкас і хотів увечері сходити відпочити, то нікуди було піти.
Цього року плануємо зробити акцент на туристів із ближнього зарубіжжя - з України, Росії та Білорусі. Зокрема у містах нашої держави плануємо розвішувати біл-борди про Черкаси, крутитимемо проморолики про наше місто. Туристів із сусідніх країн запрошуватимемо через Інтернет-ресурси. У планах на наступний рік - вихід на Європейські країни.
Запрошую усіх ЖЖ-блогерів долучитися до цієї справи. Свої пропозиції та ідеї щодо бренду міста, туристичних маршрутів та засобів залучення туристів висловлюйте у коментарях.