Запросив Комітет з питань державного будівництва та місцевого самоврядування. Обговорюватимемо питання, пов’язані з проектом Державного бюджету на 2012 рік.
Про результати спілкування із депутатами Верховної ради розповім на традиційній прес-конференції у понеділок.
А зараз пропоную ЖЖ-спільноті обговорити як на мене революційне рішення міської ради
(
Read more... )
І ще непокоїть фактична монополізація перевезень з боку одного підприємства. Я розумію, що приватні перевізники лишаться, але фактично залежатимуть від рішень підприємства-монополіста, яке саме також займатиметься перевезенням пасажирів. Чи не будуть вони у ролі пасинка - якому лиш об'їдки з панського столу?
Reply
(The comment has been removed)
у нас все робиться, як у Америках-Європах, але виходить як у якомусь Зімбабве...
> це підприємство буде наполовину власністю міста
от вже цікаво, чия інша половина? ;)
> я б краще почекав 10 хвилин замість реально зараз 3-4
ну от, там де 3-4 може і 10. А там де зараз доводиться чекати 10-15? Тим паче якщо це не година пік.
Щодо заміни "Богданів" та інших "еталонів". Звідки гроші братимете? Чи просто поступова заміна вже наявних транспортних одиниць у тих же приватних перевізників по мірі їх повного зносу?
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Он возрастет.
Основополагающей любого тарифа на проезд является стоимость топлива.
А вы глянте в какую оно сейчас цену. Причем расти будет.
Reply
про світові ціни на нафту і очікувану рецесію, добре, промовчимо, то не назавжди, як показав 2009
Reply
Reply
Reply
Leave a comment