Ефективність влади вимірюється громадською думкою

Mar 24, 2011 17:32

          Днями презентував місцевим журналістам та працівникам міськвиконкому результати соціологічного дослідження, яке на початку року проводила соціологічна служба Фонд «Общественное мнение - Украина». Соціологи цікавилися, як черкасці оцінили роботу міської влади за минулий рік. Для зручності ми розбили місто на шість великих районів, було опитано 2000 респондентів. Для Черкас це дуже представницька вибірка. Вона показує реальний стан речей у кожному мікрорайоні міста.

Для чого проводимо такі опитування?

Ще чотири роки тому ми визначили, що оцінкою роботи влади стане думка громади, адже працюємо саме для того, аби жителі міста були задоволені. Саму ж думку черкасців дізнаємось завдяки соціологічним дослідженням. Щорічні результати ми опрацьовуємо і на основі цих даних плануємо свої подальші кроки. Також можна чітко проаналізувати, чи вплинула влада на комфортність проживання у тому чи іншому мікрорайоні.

Цікавим виглядає аналіз саме у розрізі районів. Зокрема по опаленню, освітленню тощо. Як приклад, торік перед початком опалювального сезону Черкаська ТЕЦ ввела у дію нову підкачувальну станцію на розі Ватутіна та Рябоконя. Результат такої дії можна легко простежити за тим, як мешканці району «Д» та «Хімселища» оцінили якість опалення у своїх оселях. У цих мікрорайонах найкращий показник теплопостачання по місту. Майже 35% відчули поліпшення температурного режиму.

          Піденно-Західний район

Для аналізу візьмемо один із найбільших мікорайонів міста - Південно-Західний - і спробуємо виявити, як робота влади відобразилася в оцінках громади. Ні для кого не секрет, що цей район, маючи віддаленість від центру, років із десять тому вважався «депресивним»: погані дороги, відсутність вуличного і дворового освітлення, хронічні відключення гарячої води, криміногенна ситуація тощо.
За даними цьогорічного опитування, ПЗР вибився у лідери. Наприклад, з утримання місць загального користування та з прибирання прибудинкових територій він у трійці кращих. На моє переконання, отримати схвалення від громади вдалося завдяки тому, що після встановлення перевірками фактів нераціонального використання коштів, був замінений керівник РЕУ-2. Крім того, новий начальник Служби утримання будинків направив усі зусилля працівників підприємства на санітарний стан територій і ремонт стиків у будинках.

Один із найкращих показників (серед інших мікрорайонів міста) Південно-Західний район має в освітленні вулиць. Торік силами комунальних служб міста вдалося відновити освітлення вздовж усієї Алеї Путейка. Там встановили ліхтарі, облаштували тротуари, лавки, зробили капітальний ремонт дитячого містечка. Очевидно, це помітили мешканці мікрорайону і їхня позитивна оцінка знайшла відображення у соціологічному дослідженні.

Але не такими гарними виглядають результати оцінки якості гарячої води і опалення в ПЗР. Тут показник один із найнижчих у Черкасах. Утім, для поліпшення саме теплопостачання міська влада зробила чимало. Зокрема проклала 300 метрів нових теплових мереж до будинків у мікрорайоні вул. Корольова-Квіткова. Раніше ці будинки отримували тепло від котельні «Фотоприладу», яку в літній період відключали. Тож майже 2-тисячний мікрорайон на довгий час лишався без гарячої води. Відтепер, підключивши ці будинки до котельні «Черкаситеплокомуненерго», гаряча вода в оселях людей буде майже повний рік. Я думаю, що вже цього літа люди відчують поліпшення.

Для наочності виставляю декілька зведених таблиць результатів дослідження. Поки що зупиняюсь на соціологічних показниках у галузі ЖКГ. Згодом проаналізую й інші сфери господарювання.












 

комуналка, черкасці, соціологія, громада, робота, ЖКГ

Previous post Next post
Up