Мою увагу особливо привертає молодь з християнських Церков. Завжди приємно спілкуватися з людьми, які мають чіткі життєві орієнтири, вибудовану систему цінностей, принциповість та послідовність у своїх діях. І особливо - відповідальність за свої вчинки і настирливе бажання змін.
Нещодавно організатори християнської конференції
Media Mobilization запросили виступити на заході із доповіддю про лобіювання, громадську активність, використання соціальних медіа тощо.
Запропонувала наступу тему «Лобіювання 2.0: як християнам трансформувати суспільство». В християнські молоді є енергія, бажання до перемін, ідея. Надіюсь, що зможу посилити їх, давши розуміння, як функціонують деякі важливі механізми. Обізнаність в останньому дозволить їм повністю реалізувати свій потенціал.
Шкода, що не зможу бути весь час на конференції (ще маю принаймні дві зустрічі - я зазвичай працюю в суботу). Але визначила для себе декількох спікерів, яких було б цікаво послухати (сподіваюся, організатори забезпечать відеозйомку J):
Олександр Доброєр, доктор теології, директор Європейського інституту соціальних комунікацій: «Церква і public relations: служіння управління».
Артем Зелений aka
rizne, директор smm-агенції Madison,
«Як ловити душі в соціальні сіті»
Ігор Дідок ака
znamenosets, спеціальний кореспондент газети "Коммерсант-Украина"
Станіслав Шумлянський, директор інтернет-радіостанції "Молоде радіо",
«Як бути почутим в інтернеті: громадський подкастинґ»
Виктор Елисеев, генеральний директор агенції ефективних комунікацій
Quattro Media (Казахстан), «Креативна церква»
Мабуть, з кимось побачимось на Мобілізації та розвіртуалимось J