Oct 20, 2018 19:13
Для чого в більш і більш старшому віці зуби втрачають свою чутливість (встановлено фізіологами, дантистами-стоматологами). Наука сенсфізіологіка дослідила (див. під тегами в моєму Живому Журналі «зуби», «мова», «язик») що зуби Людини Розумної «не для жертя». А вони створені та налаштовані для «гри на зубах язиком мелодії мови» Все так само, як і виконання музичного твору пальцями рук на фортепіано. Погодьтеся… Що вірність цього дослідження науки сенсфізіологіки підтверджують немовлята так «для чогось» названі, а також старі, які шамкаючо-беззубі.
Довідка. Ми навчаємося своїми зубами жувати (попри їхньої істинної задачі - бути фортепіаном для відтворення музики мови) завдяки встановленого мною процесу «окоровлення Людини Розумної» (людина зачинає по-коров’ячому і жувати, і жити). Адже коров’ячим молоком, а це відповідною генетичною інформацією корови, насичується тіло людини, бо ж, ніби мусить, вживати молоко від корів… а не людське. Тому й відбувається окоровлення (окоровлення дій і тілом, і розумом, окоровлененя роботи систем та елементів тіла Людини Розумної, а це з постійно-подальшим переходом з «двоногості» до «чотириногості» та з відповідним самозагинанням до такого ж стану тіла-слуги… «як у корови»). Хочу повторити важливе: відповідним переносом молоком коро'ячим інформації відбувається «окоровлення» і ось таким чином виникає, окрім постійного бажання жувати ще й бажання залежності та очікування «чиєїсь допомоги»…. Щоби подоїли.
А що таке процес жування? Це «клацання та шаркання зубами по зубах». А що, скажіть мені робити такій розумній істоті-сутності, як нашому язику, в процесі жування? Це постійно намагатися «сховатися». Щоби ті зуби, що перед ним «мелькають», не прикусили-не загризли (згадайте скільки разів ви під час їди ПРИКУШУВАЛИ язик). Яскрава ілюстрація... «не встиг сховатися бідний». Так і навчився. А саме того навчився, щоби і ви робили, це «ховатися від» (язик від зубів). Адже наш язик «навчається» сприймати їх не як «тих на яких я повинен грати музику мови», а як постійно агресивних до нього істот, та ще й що намагаються тебе «вкусити». Візьміть проблему Людства, жуйки, або статистику, що чим частіше «жувати хочеться», то до болячок вже й недалеко, як і до «землі». А тому. А тому «страх язика мовити» і призводить до «закінчення чутливості зубів до музики». Уявіть (усвідомте) цей цікавий процес. Процес страху мовлення язиком за участю «гри на зубах» з наступним за цим переходом на «мовлення горлом». Знаєте, хто з сутностей Планети «горлом розмовляє»? Скотиняки, та Твариняки. Бо вони або оруть, або мукають, або бекають, або гарчать, або рикають і т.д.... "якось не як люди розмовляють".
Повернемося до втрати чутливості зубів в старшому віці. Поставте авто в гараж і ним не користуйтеся. Виїхали… і все заржавіле і що застоялося без вжитку поз’їдалося-погнулося-поламалося… і саме там розруха виникає, де РУХАТИСЯ потрібно. Дивна все-таки наука сенсфізіологіка! Вона ось так просто відповідає на всі питання за єдиним алгоритмом «Для Чого?!». Знаходячи причину, тут у зменшення чутливості зубів у старшому віці, читай: «виникненя заржавленності через невикористання», а це таких по ідеї рухливих і чутливих елементів нашого біоробота, як зуби. А, відповідно, ми, як сенсфізіологіки, беремо і повторюємо нами вже встановлене: Що і карієс (див. за тегами) і також пародонтоз (див. за тегами) і також… та всі проблеми із зубами, це явна їх поломка. А саме через "страх язика нормально мовити". Все, як і в авто, що через роки «виїхало з гаража» де стояло без користування. То який тоді ми з вами робимо висновок? Десь сказано «На початку було Слово…». Залишається, а це щоби всі проблеми із зубами вирішити, нам менше жувати-гризти, а більше і постійно навчатися ВИМОВЛЯТИ і не просто "промову". а МОВУ. Колись я писав про такий ритуал в «інтелігентних та аристократичних сім’ях», коли люди під час снідання-обідання-вечеряння практикувати обговорення (проблем, явищ) та їхнього словесного аналізування. Для Чого. Бо тоді язик… ну МУСИТЬ згадати основне своє завдання в Організмі Людини Розумної! А це є передача інформації, яка накопичилася у Людини Розумної в мозку і не знайшла реалізації руцями-нозями при «стандартній» життєдіяльності.
До речі. Це як додаток до попереднього… бо вам моя ця стаття сподобалася, адже про тауке "болюче" питання, як зуби. Що так само є фізіологічні дані про зниження, теж з віком, чутливості до смаків. Бідний язик! Бо ж рецептори смаків живуть на ньому. От пан Язик і думає: Може не показуватиму смаки, то менше буде «ця скотиняка» зубами переді мною «страшилки витворяти»?!
Вирішив! А давайте я вас навчу як ліквідувати страх язика? Бо ж ви явно не маєте можливості такого ритуалу, як це в «інтелігентних та аристократичних сім’ях». Одна австралійська педіатр дослідила була, що всі немовлята світу вимовляють першими такі звуки: «да-да» і «ба-ба». Наука сенсфізіологіка дослідила Для Чого. Це тренінг МОВИ. Точніше, відпрацювання чутливості кінчика язика, активація його Фо архітектури та архітектоніки для мовлення... яке ось-ось настане. Он всі довкола як язиком "працюють". Суть цього факту така. Щоби вимовити «да-да» потрібнен максимально активний кінчик язика. А ось для вимовлення «ба-ба» язик набуває максимального розслаблення, а сам звук відтворюється такими учасниками мовлення, як губи. Так само, і ви теж не будете заперечувати, що у більшості діток виростають першими, і до речі назавжди більшими, два передніх зуби… Так ніби Організм людини «спішить висловитися». Бо, і це явно, руцями-нозями тіло, наш біоробот, не навчене реалізації Думки. А вона, Думка, дуже й дуже бажає передати щось до «тих хто може » (володіти своїм тілом для її реалізації). То що ми з вами робимо (щоби таки «заспокоїти» язик), що «нічого страшного немає». Та й зуби теж згадають, що вони не для жертя, а для мовлення поставлені-виросли у нашого біоробота. Перед їдою мовите «да-да». Але прислухаючись, щоби саме кінчиком язика це «д» створювалося на двох передніх зубах. Тоді, до речі, це виглядатиме… ніби кінчик язика визирає «на вулицю як там і що там». А там… там життя як життя і немає чого боятися. Так само пару раз мовите «ба-ба». Але ми мовимо ба-ба, прислухаючись, а це як цими звуками змикаються і розмикаються центри губ. І, а це обов’язково, бо ж «язик страху набрався», так само повторюємо після поїдку (такий собі ритуал, не зубочисткою ковирятися тощо, а "да-да, ба-ба".
Довідка для сенсфізіологіків (хоча ви цей метофізіологічний палсинг та його філософію знаєте вже досконало). На верхні два передні зуби виходить вібраційний меридіан Управитель, що зачинається в чакрі Муладхара. На нижні два передніх зуба виходить вібраційний меридіан Зачаття, що теж зачинається в чакрі Муладхара. Тоді вам потрібно поставити пацієнта/пацієнтку у повністю вертикальний стан, наги максимум зімкнуті. І пацієнти проговорюють «да-да» і «ба-ба», а ви робите метьофізіологічний палсинг, чим активуєте чакру Муладхара. Легенько підштовхуєте тіло (знаєте: як «бочку, чи бочечку, з водою») до межі падіння тіла. Включення (реновація) чакри Муладхара тоді й розблокує процес нормативного мовлення. А це можливість «кінчиком язика грати по зубах, як на фортепіано». До речі. Ви відразу ПОЧУЄТЕ результат і навіть його побачите! І тим, що біоробот цієї людини зачне... підноситися на підпальцях ніг (таке враження, ніби людина щось хоче сказати найдальнішим слухачам , тут: Я вже вмію вірно говорити да-да і ба-ба)! Також незвичною приємністю голосу цієї особи. А сам особа відчує внутрішню, щось типу ейфорії, радість (і це буде стан Самадхі). А при ідеальному метофізіологічному палсингу "з да-да, ба-ба", то досягнете виникненення в особи Нірвани). Можна, а це вже «дуже-дуже буде круто», попросити промовити ще й «ка-ка». Для чого. Щоби фундамент язика, а це під’язикова кістка, теж «пораділа за язик» (цей звук діє на корінь язика, що ви відчуєте самопритисканням кореня язика до піднебіння, та пряма дія цим звуком на під'язикову кістку).
каріес,
підязикова кістка,
зуби,
пародонтоз,
мова,
язик