Коли один розпиздяй береться організовувати роботу інших, не обійтись буз тони бумажок для бухгалтерії задач: актуальні завдання, термінові, задачі на переробку, коментарі та правки -- усе це треба записувати. Інакше вийде як з тими грішми, які дали Зенику на бухло, а він за дві години прийшов з шоколадкою...
Тони бумажок замінюють теск-менеджери. Вони стають в нагоді, аби наші рідні Карпати не спустили на макулатуру. А ще вони дають відчуття швиряння паперчиком в напарника, навіть якщо той базується де дідько надобраніч каже, а не за сусіднім столом.
Одним словом, Юрій Санич рекомендує. Навіть, якщо ви самотній олень, юзайте бухгалтерію для задач. Круті пацани послуговуються bitbucket.org. Я хлоп попрощє, тому юзаю trello.com -- теж не найпаршивіший сервіс.
розвиватиму тему
менеджерів задач вже на сторінках основного сайту.