http://www.youtube.com/watch?v=KbRPUX-ecxsОт як доводиться викручуватись, щоб з 3Ds Max-у ізолюкси отримати... Середні значення і коефіцієнт нерівномірності також вручну певно рахувати.
В DIALux-і то все простіше. От цікаво було б на анонсований DIALux Evo глянути.
http://youtu.be/ugjTIzPpHvIВимоги там до компа вже вищі, ну, на роботі має піти по мінімальних. На бета-тестування не записувався, бо вдома не піде (та пора комп обновити, але не до того було). Але то вже після
Light & Building. Може колись і побуваю там на Франкфуктовщині дойчляндській, а поки туди лише гендиректор їздить.
Ще подумав, що не було потреби Relux пробувати-вчити, все DIALux та Schréder-Ulysse рахував. Але то вже нюанси, прогу ставив, пройшовся інтерфейсом, а до робочих проектів - не приміряв.