отсюда, орфография сохранена.
Любителям экстрима посвящается!
Сегодня ночью, на ККЛ, около 0 часов, один придурок-экстремал находясь на автосцепке м-та №3,следующего до Лыбедской,попытался не только проехать на автосцепке но и забраться на крышу вагона. На перегоне Минская-Оболонь он ударился головой о водоотвотный лоток( который крепился к своду тоннеля.Этот лоток потом обнаружили сильно погнутым и обильно испачканым кровью.)Кто-то из пассажиров что-то заметил :то-ли . как он падал,то-ли что кровью заливало вагон,незнаю.По Петровке снимали V с К/Р для осмотра состава и того,что под ним делается .Ничего кроме крови на вагоне не нашли.Поехали. А сзади идущий м-т №18 обнаружил на перегоне Оболонь- Петровка уже мертвого пассажира,слегка разобранного по частям.Его скинули в сторону( вне габарита) и еще три поеда так проехали. Вночное окно мотовозом пригнали туда бригаду сооруженцев и следователей. Всю ночь сначала замеряли и изучали а потом дерьмо стюбингов отмывали. По словам очевидцев-печень в стороне лежала и доволдьно далеко.
Но сороака на хвосте принесла,что это не единственная смерть в метро за сегодня-говорят на строящемся участке ККЛ прошел хороший плывун и нескольких человек ло сих пор ищут. Вот так и работаем!
МЧСники тоже информируют:
НЕКЛАСИФІКОВАНІ НАДЗВИЧАЙНІ ПОДІЇ
м. Київ
О 23:58 25-го листопада у Київському метрополітені, на колії між станціями "Оболонь" і "Петрівка", був смертельно травмований чоловік, який, за попередніми даними, з невідомих причин перебував на счепленні між першим та другим вагонами під час слідування електропотягу. Зупинки руху не було. На місці працювала опергрупа Головного міськуправління МНС.
Фото вагона.
И в метрострое тоже не без жертв:
У Києві під час будівництва правого перегінного тунелю метро між станціями «Либідська» та «Деміївська» загинуло двоє робітників.
Як повідомили УНІАН в Інформаційному центрі Держгірпромнагляду, трагедія сталася 25 листопада близько 23.30. Під час проведення робіт з проходки тунелю механізованим комплексом «WIRT» раптово стався викид водонасиченого ґрунту. В результаті обидва працівники ВАТ «Київметробуд» загинули.
Територіальним управлінням Держгірпромнагляду по Київській області та м. Києву створено комісію з розслідування цього нещасного випадку зі смертельним наслідком.
Причини та обставини наразі з’ясовує комісія на чолі з начальником інспекції у гірничодобувній промисловості та з нагляду за охороною праці Володимиром НЕПАПИШЕВИМ.
Униан.