за кулісами київського метро.

Dec 05, 2011 09:09



нарешті збулась моя дитяча мрія: потрапити в за куліси київського метрополітену.на жаль, довелось вставати о пів на шосту в суботу та їхати на інший кінець міста, але воно було того варте, безумовно. спуск під землю відбувся на будівельному майданчику майбутньої станції «Виставковий центр», поруч із кібцентром на перетині проспекту Сорокаріччя Жовтня та вул. Васильківської. мешканців Теремків можу порадувати: все іде по плану, станцію обіцяють здати до кінця року. звісно, це лише проміжна станція на шяху до Одеської площі, але це теж доволі непогано.

багато цікавого розповідали інженери головні та не дуже, проте слухав я їх в пів вуха, бо користувався можливістю фотографувати. але деякі цікаві для мене факти таки долітали:
  • за всю історію київського метро, помилка при зведенні двох зустрічних тунелів складала не більше 50мм
  • між більшістю станцій перегін знаходиться нижче самих станцій, спершу потяг розганяється, їдучи по схилу, а потім сам гальмує піднімаючись під гірку, за рахунок цього зберігається енергія.
  • потяги метро розганяються не більш як до 80км/год
  • в переважній своїй більшості тунелі круглі, проте на деяких станціях неглибокого залягання (оболонь, петрівка і т д) їх зроблено прямокутними
  • у будівництві метро в напрямку Теремків наразі задіяно близько 2.5 тисяч робітників, тисяча з яких працюють безпосередньо на будівництві
  • і так, вони не зроблять таймери які мають зворотній відлік до наступного потягу. інженер занервувався, коли про це спитали і сказав, що це практично неможливо і непотрібно (мабуть це популярне питання).

ps: за можливість побувати в метро хочу подякувати reznichenko_d та http://no.kiev.ua







таємничі зіли на рейковому ходу


як бачите, після станції йде схил. кажуть, так майже всюди, проте я тільки зараз це почав помічати










станція буде приблизно така, проте чистіша та світліша






нах*й це туди!


від гігантських щурів-мутантів будівельників охороняють бойові підземні-собаки


на кожній станції за колією є маленькі дверцята, так от: за ними нічого крім дротів




блоґіри












ось він, вентилятор моє мрії, рєбята! здоровєнний!


деяки ділянки щойно залито цементом, доводиться обходити


десь там прохідний щит на іподром








головний інженер, розповідав багато і цікаво






пацани ващє ребята - попросили сфоткати "на пам'ять"


будівництво ведеться цілодобово і без зупинок










гігантський щур-мутант, мертвий

київ, метро, репортаж, фото

Previous post Next post
Up