а нєфіг

Sep 21, 2011 09:59

проект

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок організації та проведення недержавних масових громадських заходів політичного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру, кіно - та телезйомок у місті Києві


1. Загальна частина

1.1 Положення розроблено відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про гастрольні заходи в Україні», Закону України «Про рекламу», Закону України «Про авторські та суміжні права», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та регулює упорядкування організації та проведення масових заходів, забезпечення безпеки, дотримання чистоти та порядку на території міста, відносини між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), уповноваженим ним органом та фізичними і юридичними особами з питань, пов’язаних з організацією та проведенням масових заходів у місті Києві.

1.3. Дія цього положення не поширюється на:

1.3.1. Зібрання мешканців міста Києва для вирішення питань місцевого значення, які проводяться згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1.3.2. Збори трудових колективів, професійних спілок, громадських об‘єднань.

1.4. Не регулюються цим Положенням організація і проведення масових заходів, організаторами яких є:

1.4.1 Органи місцевого самоврядування та місцевої виконавчої влади щодо масових заходів, проведення яких здійснюються у зв’язку з державними святами або святами, які носять загальнонаціональний або міжнародний характер), та масових заходів, проведення яких здійснюються у зв’язку із затвердженими у встановленому порядку планами діяльності цих органів або затвердженими у встановленому порядку планами заходів відповідних структурних підрозділів органів місцевого самоврядування та місцевої виконавчої влади.

1.4.2. Державні, комунальні підприємства, установи або організації (щодо масових заходів, проведення яких здійснюються відповідно до статутної діяльності цих підприємств, установ або організацій на закріплених територіях або в належних їм приміщеннях).

1.4.3. Проведення зборів, мітингів, демонстрацій, ходи та пікетів відповідно до офіційного тлумачення положення ч.1 статті 39 Конституції України (рішення Конституційного Суду N 4-рп/2001 від 19.04.2001) - громадяни мають право збиратися мирно, без зброї і проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно сповіщаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування.

1.5. Дія цього Положення поширюється на масові заходи, які проводяться відповідно до ч.5 ст. 21 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», згідно з якою - публічні богослужіння, релігійні обряди, церемонії та процесії проводяться щоразу з дозволу відповідної місцевої державної адміністрації, виконавчого комітету сільської, селищної, міської рад. Клопотання про видачу вказаного дозволу надається не пізніш як за десять днів до призначеного строку проведення богослужіння, обряду, церемонії чи процесії, крім випадків, які не терплять зволікання.

2. Визначення основних термінів

У цьому Положенні нижче наведені терміни вживаються у такому значенні:

масовий захід - це разовий політичний, релігійний, культурно-просвітницький, спортивний, театрально-видовищний, рекламний або іншій захід, а також кіно- та телезйомка, який має на меті участь мешканців та гостей міста та проводиться за попереднім погодженням з уповноваженим органом у визначеному місці та часі;

організатори масового заходу - юридичні особи будь-якої форми власності, представництво нерезидента в Україні, фізичні особи, в тому числі суб‘єкт підприємницької діяльності, які є ініціаторами та відповідальними за проведення масового заходу і здійснюють організаційне, фінансове та інше забезпечення його проведення у відповідному порядку;

учасники масових заходів - фізичні особи, які беруть участь у масовому заході у якості виконавців, глядачів, слухачів, отримувачів інформації, в тому числі, рекламного характеру;

уповноважений орган - Головне управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);

письмове звернення - письмовий документ, який надсилається до уповноваженого органу та підтверджує наміри організатора провести у визначеному в регламенті масовий захід;

врахування громадської думки - проведення дослідження вивчення громадської думки жителів міста щодо їх ставлення до проведення масового заходу, яке повинно враховуватись при наданні письмового погодження;

письмове погодження - документ установленої форми, виданий організатору масового заходу, який дає право на проведення масового заходу у певний час, певному місці згідно із заявленим регламентом масового заходу;

відкриті території - вулиці, майдани, площі, парки, сквери, водні поверхні, повітряний простір та інші території, що знаходяться за межами приміщень і не належать організаторам, не орендуються ними або не перебувають в їх іншому законному користуванні;

центральна частина міста Києва - територія, яка обмежена вулицями та площами: Європейська площа - вул. Михайла Грушевського - Паркова дорога - площа Слави - вул. Суворова - вул. Московська - вул. Кутузова - площа Лесі Українки - бульвар Лесі Українки - вул. Басейна - Бессарабська площа - бульвар Тараса Шевченка - вул. Володимирська - Софіївська площа - Михайлівська площа - вул. Трьохсвятительська - Європейська площа, включаючи вул. Хрещатик та майдан Незалежності;

регламент масового заходу - заявлений у письмовому повідомленні організатором порядок проведення масового заходу, який повинен містити інформацію щодо змісту, програми, теми або сюжету масового заходу, початку, закінчення, прогнозованої чисельності та бажаного місця проведення масового заходу, а також іншу інформацію, яка необхідна для забезпечення проведення масового заходу.

3. Права організаторів масових заходів

Організатори масових заходів мають право:

3.1. Проводити, на підставі отриманого письмового погодження, масові заходи на території міста Києва відповідно до регламенту, в місці та час, зазначений у письмовому повідомленні (зверненні) або змінений відповідно до пропозицій уповноваженого органу.

3.2. Подавати до уповноваженого органу пропозиції, зауваження щодо організації і проведення масового заходу.

3.3. За умови отримання письмового погодження уповноваженого органу використовувати технічні засоби, сценарні засоби та реманент, озвучувати фонограми, ретранслювати відеозображення.

3.4. Укладати з комунальними підприємствами та організаціями Київської міської державної адміністрації, відповідно до їх компетенції, угоди для проведення досліджень вивчення громадської думки жителів міста щодо їх ставлення до проведення масового заходу та забезпечення організаційно-технічної підтримки проведення масового заходу.

3.5. За умови отримання письмового погодження уповноваженого органу розміщувати інформацію про проведення масового заходу у засобах масової інформації, об‘єктах зовнішньої реклами, розповсюджувати вказану інформацію іншими способами та рекламними засобами у встановленому порядку.

3.6. Не може бути організатором масового заходу:

3.6.1. Особа, визнана судом недієздатною або обмежено дієздатною, а також особа, яка знаходиться в місцях позбавлення волі за вироком суду.

3.6.2. Організатор щодо якого прийнято рішення про тимчасову заборону проводити масовий захід або у випадку, якщо організатором є юридична особа, діяльність якої в установленому порядку зупинена, припинена, заборонена, або не передбачена статутом організації.

5. Обов‘язки організаторів масових заходів

5.1. Подати у встановлені терміни до уповноваженого органу письмове звернення щодо проведення масового заходу згідно форми встановленого зразка (додаток 1), регламент проведення масового заходу та документ, який підтверджує врахування громадської жителів міста щодо їх ставлення до проведення масового заходу, що повинно враховуватись при наданні письмового погодження;

5.2. За умови отримання письмового погодження уповноваженого органу проводити масовий захід у відповідності з цілями, вказаними у письмовому звернені та регламенті масового заходу, в обумовлені терміни та у визначеному місці.

5.3. Не пізніше, ніж за 3 доби до проведення масового заходу інформувати у письмовій формі уповноважений орган щодо зміни мети та/або регламенту проведення масового заходу.

5.4. Не пізніше, ніж за 3 доби до проведення масового заходу інформувати населення міста Києва та уповноважений орган про скасування проведення масового заходу.

5.5. Дотримуватися вимог чинного законодавства України і діяти згідно із статутними положеннями юридичної особи (у випадку, якщо організатором є юридична особа).

5.6. Неухильно дотримуватися санітарно-гігієнічних норм в місцях проведення масових заходів.

5.7. Забезпечувати виконання вимог статті 10 Конституції України та статті 15 Закону України «Про мови в Українській РСР».

5.8. Проводити відповідну роз’яснювальну роботу та пропагувати, при необхідності, правила поведінки учасників масового заходу.

5.9. Відповідати за безпеку учасників масового заходу у разі використання під час їх проведення засобів підвищеної небезпеки (мото- та автотранспортних засобів, систем енергопостачання, піротехнічних засобів, великогабаритних та висотних конструкцій тощо).

5.10. Забезпечувати відповідальних представників служб міста та правоохоронних органів необхідною акредитацією, перепустками або іншими документами, які дають право на відвідування масового заходу.

5.11. Зупиняти або призупиняти проведення масових заходів у разі вчинення їх учасниками протиправних дій чи порушення регламенту.

5.12. Виконувати вимоги представників уповноваженого органу, працівників міліції, які у межах, передбачених чинним законодавством України, здійснюють функції щодо нагляду за дотриманням правопорядку.

5.13. Впродовж усього часу проведення масового заходу здійснювати його організаційне, технічне та фінансове забезпечення.

5.14. Забезпечити збереження зелених насаджень, приміщень, споруд, будов, устаткування, меблів, інвентарю та іншого майна в місці проведення масового заходу, у випадку нанесення шкоди - відшкодовувати їх вартість у порядку передбаченому чинним законодавством України.

5.15. Проводити масові заходи із дотриманням вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про авторські та суміжні права», Закону України «Про рекламу», Закону України «Про гастрольні заходи в Україні», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

5.16. Організатори масового заходу несуть відповідальність за зміст, програму, тему або сюжет масового заходу згідно чинного законодавства України.

5.17. Не допускається організація та проведення масового заходу, розміщення реклами або інформації про дату час і місце проведення масового заходу у засобах масової інформації, об‘єктах зовнішньої реклами, розповсюдження вказаної інформації іншими способами та рекламними засобами без письмового погодження уповноваженого органу.

6. Права та обов’язки уповноваженого органу

Уповноважений орган:

6.1. Здійснює від імені виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) функції, передбачені цим Положенням.

6.2. Розробляє, в межах компетенції, нормативно-правові акти, направлені на регулювання порядку проведення масових заходів у місті Києві, вносить пропозиції щодо зміни та/або доповнення до цього Положення.

6.3. Здійснює контроль за дотриманням вимог цього Положення щодо проведення масових заходів, у місті Києві, вимагає усунення виявлених порушень.

6.4. Реєструє та розглядає письмові звернення організаторів масових заходів на проведення масових заходів на території міста Києва.

6.5 Здійснює підготовку та подає в установленому порядку проекти розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо погодження та організаційно-технічного забезпечення проведення масових заходів.

6.6. Веде облік організаторів масових заходів, здійснює моніторинг їх діяльності у частині застосування цього Положення.

6.7. Збирає інформацію про проведення масових заходів, оперативно надає її структурним підрозділам Київради (Київської міської державної адміністрації), відповідно до їх компетенції.

6.8. Отримує від структурних підрозділів Київради (Київської міської державної адміністрації), комунальних підприємств та організацій довідкову інформацію, висновки про громадську думку щодо проведення масових заходів, їх організації та проведення.

6.9. Вивчає та враховує результати досліджень вивчення громадської думки щодо проведення масового заходу.

6.10. Надає, з врахуванням громадської думки, в порядку передбаченому цим Положенням, письмове погодження, вносить в нього зміни, відмовляє у його наданні, або скасовує письмове погодження на проведення масового заходу та веде їх облік, який здійснюється окремо від іншого діловодства уповноваженого органу.

6.11. З метою упорядкування організації та проведення масових заходів, створює комісії, робочі групи, проводить спільні наради з організаторами масового заходу, фахівцями відповідних підрозділів Київської міської державної адміністрації, представниками правоохоронних органів інших зацікавлених установ і організацій.

6.12. Здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством, цим Положенням, а також Положенням про Головне управління з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

6.13. Здійснює контроль за діяльністю комунальних підприємств та організацій в частині проведення досліджень вивчення громадської думки щодо проведення масового заходу та його організаційно-технічного забезпечення.

6.14. В межах своєї компетенції надає доручення комунальним підприємствам та організаціям щодо перевірки та підтвердження наявних у організатора проведення масового заходу організаційно-технічних можливостей для проведення заявленого у письмовому зверненні та регламенті масового заходу.

6.15. В межах своєї компетенції надає доручення комунальним підприємствам та організаціям щодо погодження умов проведення масових заходів.

7. Права та обов’язки комунальних підприємств та організацій

Київської міської державної адміністрації

7.1. Здійснюють організаційно-технічне забезпечення проведення масових заходів у місті Києві, якщо це відповідає їх статутній діяльності, відповідно до їх компетенції, згідно з відповідним розпорядженням Київської міської державної адміністрації.

7.2. Проводять дослідження вивчення громадської думки щодо проведення масових заходів у місті Києві. Дослідження вивчення громадської думки, організаційно-технічне забезпечення масових заходів та погодження умов їх проведення здійснюється на договірних засадах між комунальними підприємствами і організаціями та організаторами масових заходів за дорученням або відповідним розпорядженням уповноваженого органу, згідно якого укладаються договори за формою, затвердженою в установленому порядку.

7.3. Здійснюють, в межах своїх повноважень, за дорученням уповноваженого органу, перевірку за дотриманням вимог цього Положення та вимагають усунення виявлених порушень.

7.4. Мають право отримувати плату за дослідження вивчення громадської думки щодо проведення масового заходу у місті Києві та за організаційно-технічне забезпечення їх проведення.

7.5. Виконують інші функції, передбачені цим Порядком та Статутом підприємства.

8. Письмове звернення про проведення масового заходу

8.1. Письмове звернення про проведення масового заходу (форма згідно з додатком 1) та додаткові документи відповідно до п. 8.2 цього Положення подаються організатором масового заходу до уповноваженого органу не пізніше ніж за 10 днів до дати проведення запланованого масового заходу чи 30 днів, якщо проведення масового заходу потребує видання розпорядження Київської міської державної адміністрації (узгодження з іншими установами та організаціями).

8.2. До письмового звернення додаються наступні документи:

- копії статутних документів та довідка про реєстрацію - якщо організатором масового заходу є юридична особа;

- довідка про реєстрацію - якщо організатором масового заходу є фізичні особи, суб‘єкт підприємницької діяльності;

- копії паспорта та ідентифікаційного коду - якщо організатором масового заходу є фізична особа;

- регламент проведення масового заходу;

- письмове погодження УВС в місті Києві щодо забезпечення громадського порядку та безпеки громадян при проведенні масового заходу;

- інформацію щодо наявності умов організаційно-технічного, фінансового та іншого забезпечення проведення масового заходу.

8.3. Регламент проведення масового заходу, повинен містити наступну обов’язкову інформацію:

- назва та форма проведення масового заходу;

- мета, сюжет, тема, зміст проведення масового заходу;

- дата проведення, час початку та закінчення масового заходу;

- місце проведення та/або маршрут руху;

- дата, час проведення монтажу, демонтажу сцени, декорацій, інших сценічних засобів;

- дата та час проведення репетицій;

- орієнтовна кількість учасників масового заходу;

- використання технічних засобів, в тому числі звукопідсилюючої та освітлювальної апаратури, декорацій тощо;

- використання піротехнічних (феєрверки), інших візуальних та звукових ефектів;

- необхідність перекриття, часткового перекриття руху транспорту, пішохідного руху;

- необхідність енергозабезпечення міськими службами;

- здійснення організатором або особами, які перебувають із ним у договірних відносинах торгівельної діяльності.

8.4. Письмове звернення щодо проведення масового заходу підписується організаторами масового заходу або особами, уповноваженими виконувати розпорядчі функції з організації та проведення масового заходу.

9. Порядок надання письмового погодження

на проведення масового заходу

9.1. За результатами розгляду письмового звернення організатора масового заходу та аналітичного звіту за результатами дослідження вивчення громадської думки, уповноважений орган готує письмову відповідь організатору масового заходу щодо погодження проведення масового заходу або відмову в його проведені.

9.2. Письмове погодження на проведення масового заходу надається уповноваженим органом за наступних умов:

9.2.1. Своєчасне подання до уповноваженого органу письмового звернення зазначеного у п.8.1 та додаткових документів зазначених у п. 5.1. та п.8.2 цього Положення.

9.2.2. Підтвердження наявності умов або укладання організатором масового заходу договору щодо організаційно-технічного забезпечення проведення масового заходу відповідно до п.7.2 цього Положення.

9.2.3. Відсутність підстав для відмови у наданні письмового погодження, викладених у п.3.6 та п.10.1. цього Положення.

9.3. У разі невідповідності або невиконання однієї з умов зазначених у п.5.1. та п. 9.2. цього Положення уповноважений орган надає письмову відмову організатору проведення масового заходу у його проведенні.

9.4. За наявності підстав для відмови у проведенні масового заходу, передбачених у п.10.1. цього Положення, уповноважений орган пропонує організатору масового заходу провести захід зі зміною регламенту.

9.5. У разі прийняття запропонованого рішення організатор масового заходу підтверджує свою згоду письмовим повідомленням, яке оформлюється у відповідності до цього Положення.

9.6. У разі, якщо проведення масового заходу передбачає наявність будь якої з наступних умов, а саме:

- використання технічних засобів, сценічних конструкцій, звукопідсилювальної апаратури, освітлювальної апаратури, декорацій тощо;

- використання піротехнічних засобів (феєрверки), інших візуальних та звукових ефектів;

- проведення масового заходу передбачає перекриття (часткове перекриття) руху транспорту;

- у разі тимчасового порушення благоустрою;

- у разі проведення масового заходу у центральній частині міста Києва;

уповноважений орган діє відповідно до п. 6.5 цього Положення.

9.7. Видання виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпорядження щодо погодження та організаційно-технічного забезпечення проведення масових заходів відбувається на підставі надання письмового погодження на його проведення уповноваженим органом.

9.8. Після надання письмового погодження на проведення масового заходу, уповноважений орган повідомляє про це зацікавлені сторони, а також відповідну районну в місті Києві державну адміністрацію за місцем проведення масового заходу.

9.9. Термін дії письмового погодження не може перевищувати термін проведення масового заходу.

9.10. Передача отриманого письмового погодження організатором третім особам без письмової згоди уповноваженого органу не дозволяється.

10. Відмова у проведенні масового заходу

10.1. Уповноважений орган відмовляє організатору у проведенні масового заходу за наявності однієї з таких підстав:

10.1.1. Масовий захід заплановано провести в місці та в час, який визначено для проведення масового заходу загальнодержавного та міського значення, в святкові дні, державні та релігійні свята, або інших заходів за участю державних органів чи органів місцевого самоврядування.

10.1.2. Проведення масового заходу порушуватиме громадський порядок та санітарно - гігієнічні норми або умови, безпосередньо створить перешкоди у роботі підприємств, установ і організацій чи загрожуватиме життєзабезпеченню населення, життю, здоров’ю та безпеці громадян, наявність високого рівня не підтримки проведення масового заходу, який відображений у дослідженні вивчення громадської думки жителів міста щодо їх ставлення до проведення масового заходу.

10.1.3. Організатор масового заходу раніше притягувався до відповідальності за порушення норм законодавства України при проведенні масового заходу відповідно до ст.ст. 152, 182 та ст.186 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

10.1.4. Проведення масових заходів є недопустимими на підставі письмових висновків Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.

10.1.5. У разі якщо запланована кількість учасників масового заходу перевищує можливості для їх розміщення або перебування на відповідній території.

10.1.6. Подання у письмовому повідомленні про проведення масового заходу, недостовірної, або неповної інформації зазначеної у п. 8.3. цього Положення.

10.1.7. Не врахування організаторами особливої вразливості дітей, які можуть бути учасниками масових заходів, використання реклами, продукції, забороненої законом для придбання або споживання неповнолітніми, також реклами, яка може підірвати авторитет батьків, опікунів, піклувальників, педагогів та довіру до них дітей, або в інший спосіб завдаватиме дітям моральної чи фізичної шкоди, викликатиме у них відчуття неповноцінності.

10.1.8. У разі проведення масового заходу в оголошений в установленому порядку траурний день чи день жалоби.

11. Проведення масового заходу

11.1. Проведення масового заходу дозволяється з 09.00 до 22.00 год., крім випадків, зазначених у розпорядженні Київської міської державної адміністрації.

11.2. Біля культових споруд міста Києва та на прилеглих до них територіях дозволяється проведення масових заходів культурного, мистецького, духовного характеру за умови узгодження їх проведення з балансоутримувачами території.

11.3. Масові заходи поблизу будинків, в яких розміщені державні органи влади та органи місцевого самоврядування, можуть проводитися на відстані від них не менш як 100 метрів, якщо інше не передбачене відповідними рішеннями цих органів або у спеціально відведених для цього місцях.

11.4. У місцях проведення масових заходів забороняється самовільне встановлення малих архітектурних форм (кіосків, лотків, навісів, палаток, в т.ч. тимчасових та пересувних, призначених для роздрібної торгівлі, поштових та інших операцій, що встановлюються на відкритих територіях) та об’єктів зовнішньої реклами (рекламних тумб, будь-яких стендів, щитів, панно, прапорів, екранів, транспарантів, наклейок та ін.).

11.5. Працівники уповноваженого органу, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) з метою контролю за дотриманням вимог чинного законодавства та цього Положення мають право бути присутніми при проведенні масового заходу без узгодження з організаторами.

11.6. У місцях проведення масових заходів забороняється роздрібна торгівля тютюновими виробами, алкогольними напоями, у тому числі слабоалкогольними.

12. Контроль за проведенням масових заходів

12.1. Контроль за дотримання норм законодавства України та цього Положення під час проведення масових заходів в межах компетенції здійснює уповноважений орган та інші органи виконавчої влади, уповноважені чинним законодавством України.

13. Відповідальність

13.1. Підприємства, органи, установи, організації, посадові особи, організатори, учасники, громадяни, які порушили умови цього Положення, несуть адміністративну, дисциплінарну та кримінальну відповідальність згідно чинного законодавства України.

Заступник міського голови -
секретар Київради                                                    Г.ГЕРЕГА

Додаток 1 до Положення,
затвердженого рішенням Київради
від _______________ 2010 р. №___

ЗВЕРНЕННЯ
про проведення масового заходу

Повна назва юридичної особи (ПІБ фізичної особи)/

Назва, форма масового заходу (концерт, спортивне шоу, рекламна акція тощо), назва кіно- та телезйомки.

Зміст і мета масового заходу, сюжет і тема кіно- та телезйомки.

Місце проведення та /або маршрут руху.

Дата, час проведення масового заходу, кіно- та телезйомки (початок, закінчення).

Дата, час проведення (початок, закінчення) монтажу, демонтаж конструкцій, декорацій тощо).

Дата, час, місце проведення репетицій (початок, закінчення).

Передбачувана кількість учасників масового заходу, кіно- та телезйомки.

Використання технічних засобів, звукопідсилювальної апаратури, освітлювальної апаратури, декорацій тощо.

Проведення феєрверків, інших візуальних, звукових заходів.

Необхідність перекриття, часткового перекриття руху транспорту, пішохідного руху.

Необхідність енергозабезпечення міськими службами.

Здійснення торгівлі організатором або особами, які перебувають із ним у договірних стосунках.

Необхідність забезпечення громадського порядку, медичної допомоги, забезпечення санітарного стану території тощо під час та після проведення масового заходу, кіно- та телезйомки.

Відповідальний (відповідальні) за проведення заходу (прізвище, ім‘я, по батькові):

- місце проживання;

- паспортні дані;

- номер телефону.

Дата подання повідомлення.

Посада (підпис) (ПІБ)

Печатка організації

Додаток 2 до Положення,
затвердженого рішенням Київради
від ______________2010 р. №_____

ПИСЬМОВЕ ПОГОДЖЕННЯ
на проведення масового заходу

Повна назва юридичної особи (ПІБ фізичної особи).

Назва, форма масового заходу (концерт, спортивне шоу, рекламна акція тощо), назва кіно- та телезйомки.

Місце проведення та /або маршрут руху.

Дата, час проведення масового заходу, кіно- та телезйомки (початок, закінчення).

Дата, час, місце проведення репетицій (початок, закінчення).

Дата, час проведення (початок, закінчення) монтажу, демонтаж конструкцій, декорацій тощо).

Передбачувана кількість учасників масового заходу, кіно- і телезйомки.

Використання технічних засобів, звукопідсилювальної апаратури, освітлювальної апаратури, декорацій тощо.

Проведення феєрверків, інших візуальних, звукових заходів.

Необхідність перекриття, часткового перекриття руху транспорту, пішохідного руху.

Здійснення торгівлі організатором або особами, які перебувають із ним у договірних стосунках.

Забезпечення громадського порядку, медичного забезпечення.

Відповідальний (відповідальні) за проведення масового заходу, кіно- та телезйомки (прізвище, ім‘я, по батькові):

- місце проживання;

- паспортні дані;

- номер телефону;

Начальник Головного управління
з питань внутрішньої політики
та зв’язків з громадськістю
виконавчого органу Київської
міської ради (КМДА)                                                                              Підпис керівника

Печатка організації

акція, КМДА, Київ, Партія Ригіонів, явниє прізиви к вастанію, дарогі і дуракі, комунофашизм

Previous post Next post
Up