Тож всі ми знаємо про існування такого собі Жана Марі Бурсіко, котрий не може собі знайти нічого иншого до роботи, окрім як збирати реклямні ролики, втрапляти до книги рекордів Гіннеса та відбирати щороку кілька сотень роликів, аби кілька тисяч придурків по всьому світу могли їх переглянути в одну ніч. Вчора рекляма пожирала мізки львів'ян уперше, і мій в тому числі.
Тяжко дається мені боротьба зі стереотипами, коли йдеться про французів, ой тяжко. Набір роликів загалом розчарував, дуже багато пошлої, кроликівської, реперської і брутальної реклами. Бурсіко явно не розглядав ті ролики як реклямні, він швидше розцінював їх як короткометражки. Бо з усіх кількох сотень переглянутих реклям мені найбільше сподобалась оця:
Click to view
,і мені не захотілося купувати запропонований в ній продукт. Ролик прекрасний, рекляма ніяка, а в декого внаслідок її перегляду і поготів міг статися інфаркт.
Вхід коштував 100грн, людей була купа, на українські субтитри грошей не вистачило, ну але шо нам, ми ж українці, подивимось і з російськими. На першому поверсі зусібіч штурмували сігарєти Галуа, промовтери промовляли, галділи і пояснювали. Довелось купити пачку того поганського Галуа, шоб сидіти на пуфіку, курити і фтикати роліки з комфортом.
То була спеціяльна підбірка роліків до оказії 30-літнього ювілєю "ночі рекляможерів", кошмарище, жорстокий несмак, за винятком, може, з десятка реклям. Згадана вище рекляма єдиний фаворит, спитайте, в кого хочете, внє канкурєнциі.