SEB - taupkasės dvokas

Jun 10, 2010 16:10

Kaip manytumėte, kiek galima užtrukti banke, norint pasikeisti valiutą? Na, beveik valandą...

Prieš išvykstant užsienin mūsų šeimynėlei SEB banko Žirmūnų skyriuje teko atlikti dvi svarbias operacijas. Vyriausi šeimos nariai prie terminalo užsiregistvavome vienas po kito 13:48 ir 13.49 atitinkamai. Skyriuje buvo nemažai žmonių, tačiau ko gero, nedaug daugiau nei banko tarnautojų, kurie zujo į kairę ir į dešinę, į viršų (ten aptarnaujami verslo klientai, tačiau per valandą neužėjo nė vienas žmogus) ir pro šalį. Banko mergužėlės kraipydamos klubais nešinos piniginėmis (na, taip einama atsigerti kavos) šniojo pro būrį laukiančių klientų, tarsi pro tuščią vietą (sovietmečiu taip pro eilę vaikščiojo taupkasės tarnautojos).

Praėjus 45 minutėms, mobiliojo ryšio telefonu ėmėme fiksuoti kvito išvadimo laiką lygindami su mano laikrodžio parodymais (jis ne kilometrus rodo :).




Paskutinė nuotrauka - švieslentėje užsidegus numeriui 511.

Prisėdęs gardelyje vadybininkės paklausiau, ką ji mano apie paslaugos kokybę: valiutos keitimas per 50 minučių? Ji ėmė kažką kalbėti apie tai, kad "visi privatūs klientai, deja, turi laukti bendroje eilėje". Jau ketinau paklausti, ar šios taisyklės neturėtų koreguoti faktas, jog banke tuo metu nesimatė nė vieno verslo kliento... Tačiau skyriuje, visiems girdint, vienas klientas balsu ėmė piktintis, esą per dvidešimtis minučių negali pasiimti atnaujintos banko kortelės. Bent dvigubai ilgiau nei jis eilėje laukę jo likimo broliai ir seserys nesusilaikė nenusijuokę...

lietuva, bankai, konkurencija, gyvenimėlis

Previous post Next post
Up