Toje judrioje Rusijos geležinkelio magistralėje Maskva - Sankt Peterburgas, kur penktadienio naktį buvo susprogdintas greitasis traukinys "Nevskij Ekspress" šiuo metu yra bandomas dar greitesnis - "Siemens" gamybos "SAPSAN". Oficialiai pranešta, kad bandomasis "SAPSAN" sąstatas pravažiavo būsimos avarijos vietą likus keturiadešimčiai minučių iki
(
Read more... )
Comments 15
Tai tik vienas iš kokių penkių ar šešių mano akimis permestų straipsnių, kurių autoriai, remdamiesi ar savo buvusia (esama) sprogdintojo, ar geležinkelininko patirtimi abejoja buvus sprogimą ir kalba apie tikėtiną bėgio trūkimą dėl neteisingos eksploatacijos.
Reply
Reply
Reply
Pagal visiems žinomą formulę E=MxC2, kurioje C - tai greitis, gavau tokį rezultatą: Kai greitis 100 km/val., krėslo energija - 18.000 GJ, kai greitis 200 km/val., krėslo energija - 2.000.000 GJ
T.y., greičiui padidėjus du kartus, krėslą nuo vagono grindų plėš 100 (šimtą) kartų didesnė jėga. Tad manau, kad, kol Lietuvoje tokių traukinių greičių nėra, dėl vagonų krėslų tvirtinimo saugumo galima nesukti galvos.
P.S. Nors gerai būtų, kad kas nors geriau už mane matematiką išmanantis perskaičiuotų :o) Kažkas čia man ne taip pasirodė....
Reply
Reply
Reply
Reply
Kažkaip labai greitai rusai šįkart pripažino, kad įvyko teroro aktas, nors paprastai bent jau formaliai pabrėžia, jog "yra tiriamos įvairios versijos". Vėliau tas "antrojo užtaiso" sporgimas, kurio fizinių pasekmių ir vietos vizualiai niekas nematė. Etc., etc.
Reply
Reply
Им не на что больше жать?
:)
Reply
Reply
Leave a comment