Московия до сих пор епархия Вселенского престола....

Jul 07, 2020 22:32

Архимандрит Роман Анастасиадис пишет
https://romalewfronimati.blogspot.com/2020/07/blog-post_6.html

Пусть нам объяснят московиты этот берат 1662, который был издан целых 70 лет спустя после ОБМАННЫХ (согласно Балашову) условий провозглашения «московского патриархата (титула во всем «условного», получившего признание методами насилия и подкупа, так как не предшествовал вообще каноничный томос автокефалии для Москвы...)....

Как могут считать московиты, что имеют каноничную Автокефалию и главным образом, полное и совершенное патриаршее достоинство (равночестное с Древними Патриаршими Тронами), если Вселенский Патриархат никогда на самом деле не предоставлял им такой режим. Напротив, как следует из этого официального турецкого документа, которым признается и утверждается, происходящий из Лариссы, Вселенский Патриарх Дионисий 3-й Вардалис в 1662 епархии «России и Московии» относились к области и юрисдикции Вселенского Патриархата и должны были быть в подчинении и в полушании Вселенскому Патриарху , также как и его остальные епархии.
Отметим, что как «Россия» в документе имеется ввиду Киевская митрополия так как митрополит Киевский был первым и каноничным митрополитом с тутулом «всей Ρως», который был украден впоследствии митрополитом Москвы. Поэтому и сказано раздельно «России и Московии» как о разных епархиях Вселенского престола.
Когда московиты и особенно постоянно неосмысленно и необдуманно говорящий протоиерей Николай Балашов, дадут удовлетворительные ответы на все эти вопросы, тогда пусть занимаются Украинским Томосом, был или не был он «продуктом обмана»...Но скорей всего это их жжет. ТО, что Украина имеет каноничный томос, который ее делает каноничной Автокефальной Церковью. Что как сказали выше не действует в отношении Московии.
Согласно общему выражению, то что не может достать лиса...(греческая пословица о том что то что не доступно лукавые подвергают клевете)
...Вот и доказательства
Ας μας ερμηνεύσουν οι Μοσχοβίτες αυτό το Βεράτιον του 1662, που εκδόθηκε 70 ολόκληρα έτη μετά από την υπό ΑΠΑΤΗΛΕΣ (κατά Μπαλασόφ...) συνθήκες ανακήρυξη του «Πατριαρχείου» Μόσχας (ενός κατά πάντα τίτλου «ψιλού», αναγνωρισθέντος διά μεθόδων βίας και εξαγοράς, αφού δεν προϋπάρχει καν κανονικός Τόμος Αυτοκεφαλίας για τη Μόσχα...)...
Πώς είναι δυνατόν να θεωρούν οι Μοσχοβίτες ότι έχουν κανονική Αυτοκεφαλία και, κυρίως, πλήρη και τελεία Πατριαρχική αξία (ισότιμη με εκείνη των Παλαιφάτων Πατριαρχικών Θρόνων), όταν ουδέποτε το Οικουμενικό Πατριαρχείο τους χορήγησε πραγματικά τέτοιο καθεστώς; Αντιθέτως, ως προκύπτει ρητώς και κατηγορηματικώς από αυτό το επίσημο τουρκικό έγγραφο, με το οποίο ανεγνωρίσθη και εγκατεστάθη υπό της Υψηλής Πύλης ο από Λαρίσης Οικουμενικός Πατριάρχης Διονύσιος Γ΄ ο Βαρδαλής, το 1662, οι επαρχίες «Ρωσσίας και Μοσχοβίας» ανήκαν στην περιφέρεια-δικαιοδοσία του Οικουμενικού Θρόνου και όφειλαν κατά πάντα υποταγή και υπακοή στον Οικουμενικό Πατριάρχη, όπως και οι υπόλοιπες επαρχίες του.

Υπόψιν, ότι ως «Ρωσσία» στο έγγραφο αυτό εννοείται η Κιεβινή Μητρόπολη, αφού ο Κιέβου ήταν ο πρώτος και κανονικός Μητροπολίτης με τον τίτλο «πάσης Ρως», τον οποίο υπέκλεψε εκ των υστέρων η Μητρόπολη της Μόσχας. Γι’ αυτό και αναγράφεται διακριτώς «Ρωσσίας και Μοσχοβίας», ως δύο διαφορετικές επαρχίες του Οικουμενικού Θρόνου.

Όταν οι Μοσχοβίτες, και ιδιαίτερα ο μονίμως ανόητα και απερίσκεπτα λαλών Πρωθιερέας Νικόλαος Μπαλασόφ, δώσουν ικανοποιητικές απαντήσεις σε όλα αυτά, τότε ας ασχοληθούν και με τον Τόμο της Ουκρανίας, αν ήταν ή όχι «προϊόν απάτης»... Αλλά μάλλον αυτό τους καίει. Ότι η Ουκρανία έχει ΚΑΝΟΝΙΚΟ Τόμο, ο οποίος την καθιστά ΚΑΝΟΝΙΚΗ Αυτοκέφαλη Εκκλησία. Κάτι που, όπως προείπα, δεν ισχύει για τη Μοσχοβία...

Κατά το κοινώς λοιπόν λεγόμενον, όσα δεν φτάνει η αλεπού...

Ιδού και τα πειστήρια...


Каноническое право, вопрос УПЦ, Уроки "византийского, Вселенский Патриархат

Previous post Next post
Up