Sep 27, 2011 13:46
Проповідниця незайманості у свої 19 та символ пороку у свої 29 - вперше у Києві. До нас їде Брітні Спірс. Тобто - вона вже тут. Сьогодні ввечері запалюватиме в Палаці спорту.
Але голова інтрига не в тому, що одягне на себе Брітні на сцені. Швидше за все, вбереться по-мінімуму. Сюрприз в іншому - з якогось медіаменеджерського дива генеральним телевізійним партнером цього дійства став державний Перший національний телеканал. Не молодіжний Новий, не музичний М1, не розважальний СТБ, не тінейджерський ТЕТ, а саме сільський екс-УТ1.
Як відомо, основною аудиторією Першого національного є люди старші середнього віку, які мешкають у невеличких містах і селах, пасуть корів, вирощують курей і шляхетно рятують сільське господарство України. Для них на каналі навіть створили спеціальні програми: «Сільрада», «Офіційна хроніка», «Надвечір’я», «Околиця», «Слово регіонам». Але тепер у них буде ще й Брітні Спірс. Десь після «Сільради» і перед «Надвечір’ям».
Будуть тепер наші селяни вчити просунуті тексти. Щоб замість «Нiч яка мiсячна, зоряна, ясная…» вечорами під вишнями волати «Yeah, this sounds nice / yeah, yeah / I got a plan we can do it / Just when you want it baby, baby, baby / As long as you want it / Come with me we can do it / Baby, baby, baby».
Топ-менеджери національного мовця радикально омолоджують свою аудиторію - методами шокової терапії :)
культура