Протестував нарешті і я це диво залізничного сполучення. Таке довгоочікуване. Рідко коли так трапляється в цьому журналі, але - свіжі, сьогоднішні (!) фото. Ласкаво прошу:
1. Станція Бориспіль-Аеропорт. Основна колія, платформи відправлення і прибуття. Добре, що все ж таки цей інфраструктурний об'єкт з'явився, але на цьому фото помітно, що є куди рости. Зокрема в плані облаштування цієї станції.
2. Такий от цікавий пам'ятник, залізнична інсталяція, біля входу/виходу на перони.
3. Вигляд з краю платформи на основну та бічну колії, стрілку в бік Києва. З правого боку зпс Борисполя. Між іншим, одне з нововведень УЗ нині - огородження колії, зокрема в Києві і тут, після повроту з основного ходу до аеролпоррту.
4. Рухоий склад. Не нові дизельні рейкові автобуси 620М пристосовані під аероекспрес (а може вони такі і зазвичай, не знаю, до цього ними не їздив). Конкретно в моєму випадку експрес був здвоєний з двох машин, як туди так і наза.
5. На Києві-Пасажирському для експреса виділине 14-та колія. Квитки можна придбати в терміналах на вокзалі біля входу на колії, або в касі в Борисполі. Цінеа однієї мандрівки (в один бік) - 80 грн.
Загалом річ потрібна. Мені сподобалось. Добре, що маємо таку альтернативу в доїзді до головної повітряної брами країни.
***
6. Бонус. З кінця платформи в Борисполі (фото 3) гарно спостерігати за злетами літаків. Чим сьогодні й зайнявся, адже мав вільну годину. Не надто сильний в авіакомпаніях, томі підказуйте раптом що. Це, очевидно, ізраїльський національний авіаперевізник.
7. Драматично впроваджуваний і ставший такий популярний нині - Райнейр.
8.
9.
Дякую за увагу. Хто мав досвід користування експресом - діліться, буду радий)