Перші кроки у вказаній в титулі країні були зроблені саме в цьому місті. Доволі цікавому, я вам скажу. Так, Богумін складається з двох частин. Старий Богумін - середньовічне місто, і Новий Богумін, який виник в індустріальних реаліях 19 ст. З цього ж століття місто стало важливим залізничним вузлом, а пізніше, на початку 20-го століття, ше й фортифікаційним. Невеличка прогулянка містом.
1. Крім того, що це перше місто відвідане в Чехії, це ще й мій перший досвід зйомки зі штативом. За який, величезна подяка своєму Другові. Нотатка буде присвячена Новому Богуміну. Через час доби та решту причин в Старий вирішив не йти (але там багато цікавого). Площа Томаша Масарика. Будівля міського уряду.
2. Вхід до неї.
3. Ще одна будівля з неоготичного комплексу Нового Богуміна.
4. Табличка з назвою площі.
5. Не знаю, що це за пам"ятник нині, поспішав, і не роздивився, та судячи з усього, саме тут в міжвоєнні час розташовувався пам"ятник Т. Г. Масарику поруйнований поляками після захоплення Тешинської Сілезії.
6. Напис на зеленому фоні як раз відображає суть. Так, Богумін в поверсальські часи став прикордонним чехословацьким містом, яке опиниось в регіоні, до якого висунула претензії сусідня Річ Посполита. Враховуючи стратегічну важливість міста, як транспортного вузла, та прихід у 1933 р. Гітлера з братією до влади у Німеччині Богумін суттєво укріпили. З того часу він став центром своєрідного укріпленого району. Один з дотів "На залізниці" зараз є музеєм. Хотів відвідати, але не склалось. Місто прикордонне, з Польщею. Ще тут злиття Ользи й Одеру. Німецька назва цього сілезького міста - Одерберг.
7. Гармонійна складова неоготичного комплексу будівель Масарикової площі - костел Святого Серця Господнього.
8. Площа неподілік від міського вокзалу. Ця будівля, гадаю залізничного призначення, як раз на шляху між ними.
9. Будівля залізничного вокзалу середини 19 ст. (!) й привокзальна площа.
10. Головний вхід до вокзальної будівлі та деталі фасаду.
11. А в середині збереглись доволі шикарні інтер"єри. Вихід у місто.
12. Табло.
13. Над підземним переходом до платформ.
14. Оздоблення колишнього австро-угорського вокзалу.
15. Деталі. І тиньк не сипеться, зауважте.
16. З чого все починалось. В кінці 1830-х тут з"явилась залізниця, імені цісаря Фердинанда. Як я вже писав вище нині це важливий прикордонний чеський залізничний вузол. Зокрема тут сходяться шляхи з Польщі та Словаччини. Часто потяги роблять тут довгу зупинку. Як власне і мій, чим я і скористався. Герб і пропор міста також мають залізничну символіку, а на вокзалі можна придбати сувеніри пов"язані з станцією Богумін. Щоправда крамниці були закриті вночі, тому я нічого не придбав.
17. На станції розташована ще одні цікава пам"ятка пов"язана з Фердинандовою залізницею - сталевий надколійний пішохідний перехід-міст.
18. Він діючий. Хоч і дещо вдосконалений, та основа стара.
19. Так він виглядає з колій.
20. Де ж ще зустріти зайця, як не на станції :)
21. Ось так. Хоч було темно й дощило, та перша прогулянка на землі Св. Вацлава вдалась. Гарного Великодня всім)))